Swafty Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Hei Trener styrke 3 ganger i uka, har trent siden mars eller noe, har merka jeg er blitt større i musklene osv.. det rare er at jeg bare veier 66 kg. Er 17 år og ganske høy. De fleste andre kompisene jeg trener med veier 76-78 kg og jeg tar mer kg på mange av vektene enn de lissom, så skjønner ikke helt hvorfor jeg veier 66 kg :S Jeg er ikke tynn, heller ikke feit. De sier jeg har dårlig beinbygning eller så har jeg veldig bra forbrenning. Noen som kan hjelpe? Endret 26. oktober 2007 av Overdox Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Ved å spise mer kalorier enn du forbrenner per dag vil du gå opp i vekt. Når du trener forbenner du ekstra mye, og må kompensere med å spise mer for å ikke gå i underskudd. Logisk egentlig for en som vil opp i vekt. Edit: forresten når jeg trente regelmessig var jeg ca. 70kg/180cm og trente en dag med en som er 85kg/195cm. Eide han i benken. Og jeg er cirka sånn som deg, verken feit eller tynn, men har muskler. Endret 26. oktober 2007 av nikko_tt Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Om du er for tynn er det bare en ting som hjelper: Spis mer Kompisene dine som veier 10kg mer enn deg spiser, eller har sikkert spist mye mer enn deg. Lenke til kommentar
War Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Som skrevet så spiser du ikke nok, det er den eneste grunnen og siden du er en nybegynner på treningsfronten så kan man ikke skylde på noe treningsprogram. Det er kun 500 kcal du trenger i overskudd og om du spiser like mye nå som før du begynnte å trene så har du garantert ikke nok kalorier pr dag. 1 måltid mer pr dag og 1 spiseskje oliveolje til 4 måltider (hell over middagen ,evt rett i munn) Så vil du få ca 700 kcal mer pr dag og da vil du se vekten bevege seg. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 Ok, takk for svar. Bør kanskje spise mer da, men syntes fra før av jeg spiste nok egentlig, men det er tydeligvis ikke nok! Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 tja, som sagt over her så er det bare å få kalorioverskudd.. men er jo ikke negativt og være tynn heller da, er kanskje lit handikap i noen øvelser, men selv er jeg 62 kg, gruser mange av vennene mine maxløft i benk, og da er de en god del kilo tyngre enn meg:P Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Veide meg i dag og nå veide jeg faktisk 63 KG! Har spist mer føler jeg (havregryn, tunfisk osv), men har vært litt slapp med treninga (1-2 ganger i uka har jeg trent) men allikevel har jeg gått ned Lenke til kommentar
TehKris Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Hvis du vil opp i vekt, bør du trene de store muskelgruppene, lår, bryst og rygg. I tillegg bør du satse på å trene med tunge vekter og få reps, enn lettere vekter å mange reps. F.eks. 5 sets med 6 reps, i stedet for 3 sets med 15 reps. Knebøy (lår), benkpress (bryst og overkropp) samt marklyft (hele kroppen) er viktige øvelser. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Veide meg i dag og nå veide jeg faktisk 63 KG! Har spist mer føler jeg (havregryn, tunfisk osv), men har vært litt slapp med treninga (1-2 ganger i uka har jeg trent) men allikevel har jeg gått ned å gå opp i vekt kan være svært vanskelig, krever ofte mye mer enn å gå ned. Du må spise maaat, masse maat. Fett, proteiner, karbohydrater i bøttevis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå