Spritfire Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Kom hjem fra jobb idag og det lukta svidd plastikk/annen rar lukt og sikringen i pc-hjørnet hadde gått. Fikk dårlig følelse med engang og jeg hadde fulstendig rett.. Psu er svidd og jeg har ikke reserve liggende. Noen som har gode forslag på hvordan jeg kan sjekke om noe mere har tatt kvelden? Er jo litt dumt å sende inn alt sammen hvis det bare er psu som er gått til de evige datamarker. Ingenting ser/lukter svidd ut utenom psu. Harddiskene fungerer. Noen som veit om det er mulig å låne psu'r for en billig penge hos forhandlere a la elkjøp ? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Spritfire Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 Da ser det også ut som en av de gamle harddiskene tok kvelden også. Problemet er at WD tools ikke finner noen feil i hele tatt. Det er en gammel WD120 gb harddisk. 1 partisjon til windows og 1 partisjon som det har vært private ting på. Den finner 1 partisjon når jeg kobler den inn, men ber om formatering hvis jeg prøver å åpne. Den partisjonen er bare på 30GB så skal jo ligge en rundt 81gb noen plass. Men jeg finner ikke den partisjonen. Ikke under disk behandling eller i utforsker. Gode forslag ? Skulle gjerne hatt det som lå på den :\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå