Schnell Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Jeg så idol for første gang i år, og ble overasket av at det faktisk var en del flinke. Men hu Linnea, omg......... var det bare meg eller var hu dritdårli å synge Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Nå må vi få ut Timian. Og Linnea etter han. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 LINNEA denne gang ffs , begynner å bli irritert på at hun enda er med i idol. marius og isebella og forsåvidt anne fortjente plassen hennes minst 4x mer enn hun gjør! hun bare momler og synger ikke noe bra i det hele tatt syntes JEG da... Lenke til kommentar
Appelsin92 Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Linnea er jo kjempesøt, men sangstemmen hennes blir litt for spesiell i mine ører. Den er jo så lav at det drukner i musikken. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Flott førstepost! La ikke merke til denne tråden før nå, så det er kanskje litt sent, men jeg tippa Linda gikk ut. Hvem som ryker på storbandkveld er litt vanskelig å tippe på før jeg vet sangvalg. Tror ikke alle kommer til å takle denne sjangeren like godt. Gleder meg. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 hmm ... syntes ikke linda var den som fortjente å ryke sist fredag. utifra kveldens opptredner så var åste den svakeste syntes nå jeg da. men sånn går det.. linda var kjempe god på fredagen. nå på fredag tror jeg å håper at enten timian eller åste ryker, håper mest på at det er åste som må forlate idol-sirkuset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå