Nevnarion Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Denne uka har vi kommet til 8. finalerunde i årets utgave av Idol, og det er 3 finalister er igjen. Diskuter fredagens finalerunde her, hvilke forventninger har du, og hvem tror du ryker ut? Status: FINALE, 2 deltagere igjen Dato: 21. desember 2007 Kveldens tema: FINALE Gjenværende finalister Glenn Lyse alder: 33 fra: Stavanger Les mer om Glenn synger på fredag: Har tidligere sunget: Runde 1 (26. oktober): «Here I Go Again» av Whitesnake Runde 2 (2. november): «Stayin´ Alive» av Bee Gees Runde 3 (9. november): «You Know My Name» av Chris Cornell Runde 4 (16. november): «The Sun Always Shines On TV» av Aha Runde 5 (23. november): «I Am A Man Of Constant Sorrow» av Norman Blake Runde 6 (30. november): «Wonderwall» av Paul Anka Runde 7 (7. desember): «Christmas» av U2 Runde 8 (14. desember): «Dancing In The Dark» av Bruce Springsteen og «Cries Like A Baby» av The September When Bjørn Johan Muri alder: 17 fra: Ålesund Les mer om Bjørn Johan synger på fredag: Har tidligere sunget: Runde 1 (26. oktober): «Everything» av Michael Bublé Runde 2 (2. november): «Sex Bomb» av Tom Jones Runde 3 (9. november): «New Shoes» av Paolo Nutini Runde 4 (16. november): «Birthright» av Aha Runde 5 (23. november): «I Wanna Love Somebody Like You» av Keith Urban Runde 6 (30. november): «I Get A Kick Out Of You» av Jamie Collum Runde 7 (7. desember): «Let It Snow» Runde 8 (14. desember): «Used To Love U» av John Legend og «True Colors» av Cyndi Lauper De utstemte Anne Roalkvam alder: 19 fra: Stavanger Les mer om Anne røk ut i 1. finalerunde 26. oktober Har tidligere sunget: Runde 1 (26. oktober): «Sir Duke» av Stevie Wonder Isabella Leroy alder: 24 fra: Fredrikstad Les mer om Isabella røk ut i 2. finalerunde 2. november Har tidligere sunget: Runde 1 (26. oktober): «You Oughta Know» av Alanis Morissette Runde 2 (2. november): «Rock With You» av Michael Jackson Marius Barhaugen alder: 21 fra: Årnes Les mer om Marius røk ut i 3. finalerunde 9. november Har tidligere sunget: Runde 1 (26. oktober): «Don´t Dream It´s Over» av Crowded House Runde 2 (2. november): «Celebration» av Kool & The Gang Runde 3 (9. november): «Fly Away» av Lenny Kravitz Linnea Dale alder: 16 fra: Tinn Les mer om Linnea røk ut i 4. finalerunde 16. november Har tidligere sunget: Runde 1 (26. oktober): «Both Sides Now» av Joni Mitchell Runde 2 (2. november): «Murder On The Dancefloor» av Sophie Ellis-Bextor Runde 3 (9. november): «So Alive» av Ryan Adams Runde 4 (16. november): «Velvet» av Aha Linda Steen alder: 17 fra: Porsgrunn Les mer om Linda røk ut i 5. finalerunde 23. november Har tidligere sunget: Runde 1 (26. oktober): «Underneath Your Clothes» av Shakira Runde 2 (2. november): «What A Feeling» av Irene Cara Runde 3 (9. november): «Don´t Speak» av No Doubt Runde 4 (16. november): «Stay On These Roads» av Aha Runde 5 (23. november): «Let It Rain» av Amanda Marshall Timian Ripnes Naastad alder: 16 fra: Kristiansund Les mer om Timian røk ut i 6. finalerunde 30. november Har tidligere sunget: Runde 1 (26. oktober): «Yesterday» av The Beatles Runde 2 (2. november): «September» av Earth Wind And Fire Runde 3 (9. november): «Beauty Of My Mind» av Timian Naastad Runde 4 (16. november): «Crying In The Rain» av Aha Runde 5 (23. november): «When You Say Nothing At All» av Garth Brooks Runde 6 (30. november): «Fly Me To The Moon» av Frank Sinatra Åste Hunnes Sem alder: 34 fra: Heddal Les mer om Åste røk ut i 7. finalerunde 7. desember Har tidligere sunget: Runde 1 (26. oktober): «Saving All My Love For You» av Whitney Houston Runde 2 (2. november): «Blame It On The Boogie» av The Jacksons Runde 3 (9. november): «Calling You» av Jevetta Steele Runde 4 (16. november): «Hunting High And Low» av Aha Runde 5 (23. november): «Always On My Mind» av Willie Nelson Runde 6 (30. november): «And I'm Telling You I'm Not Going» av Jennifer Hudson Runde 7 (7. desember): «All I Want For Christmas Is You» av Mariah Carey Kim Rune Hagen alder: 17 fra: Heddal/Notodden Les mer om Kim Rune Røk ut i 8. finalerunde 14. desember Har tidligere sunget: Runde 1 (26. oktober): «Burning» av Cue Runde 2 (2. november): «I Was Made For Loving You» av Kiss Runde 3 (9. november): «Living On A Prayer» av Bon Jovi Runde 4 (16. november): «Summer Moved On» av Aha Runde 5 (23. november): «Ei krasafaren steinbu» av Hellbillies Runde 6 (30. november): «Moondance» av Michael Bublè Runde 7 (7. desember): «O Helga natt» Runde 8 (14. desember): «Hard To Handle» av Otis Redding og «Patience» av Guns'n'Roses Endret 15. desember 2007 av Nevnarion Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Håper Åste går ut. Men tipper at Anne går ut! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Håper Åste går ut. Men tipper at Anne går ut! Hvorfor håpte du at Åste skulle gå ut? Hun gjorde jo til og med den beste fremførelsen i første finalerunde. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 jeg vet at anne røyk ut flott førstepost btw Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Hehe, jeg oppdaterte førsteinnlegget nå. Lenke til kommentar
neoman Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Tror linea eller åste går ut. Tror timian eller kim rune vinner. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 hmmmm, basert på sangprestasjon synes jeg Marius burde ryke, men han vinner så mye på trynefaktor. Tror kanskje linea Lenke til kommentar
VikingF Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Timian eller Linnea ryker ut. Tipper Timian. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 håper og tror at linea ryker på fredag Lenke til kommentar
neoman Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Vikingf hvordan kan du tro timian ryker ut? han er jo en av de aller mest likte topp 3. tror sjansen for att han ikke blir topp 5 er ca like stor som om månen kræsjer i jorda. Lenke til kommentar
VikingF Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Vikingf hvordan kan du tro timian ryker ut? han er jo en av de aller mest likte topp 3. tror sjansen for att han ikke blir topp 5 er ca like stor som om månen kræsjer i jorda. Det sa de vel om Orji, Maria H.S., Cindy og Ørjan også, men de endte vel alle på 6. eller 7.plass. Jeg tror Timian ryker ut, for sammenliknet med de fleste av de andre deltakerne så er han en svakere kandidat både scenemessig og vokalt. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Man kan jo lytte til ørene og si hvem man tror skal ut, men jeg tror ikke det er så enkelt i Idol. Jeg mener at Åste og Glenn er blant de aller beste i år, men jeg tror en av dem fort kan ryke på en liten overraskelse. Deltakere som Timian og Linnea suger fullstendig, men de klarer alltid å skaffe seg en hard liten kjerne av fans som stemmer for bare livet! Derimot tror jeg ikke at de to førstnevnte klarer å skaffe slike lojale stemmere. Derfor er de avhengige av å hele tiden synge sanger som fenger folket, mens Timian & co godt kan fortsette med søppel-synging uten at det vil påvirke antall stemmer de får. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Nå er sangvalgene annonsert, så da bumper jeg denne. Glenn Lyse (33) Synger: «Stayin´ Alive» med Bee Gees Marius Barhaugen (21) Synger: «Celebration» med Kool & The Gang Linnea Dale (16) Synger: «Murder On The Dancefloor» med Sophie Ellis-Bextor Linda Steen (17) Synger: «What A Feeling» med Irene Cara Bjørn Johan Muri (17) Synger: «Sex Bomb» med Tom Jones Isabella Leroy (24) Synger: «Rock With You» med Michael Jackson Kim Rune Hagen (17) Synger: «I Was Made For Loving You» med Kiss Timian Ripnes Naastad (16) Synger: «September» med Earth Wind And Fire Åste Hunnes Sem (34) Synger: «Blame It On The Boogie» med The Jacksons Etter å ha sett sangvalgene tror jeg ikke Åste er i fare i denne omgang, men jeg tror fortsatt Glenn kan bli ofret. Dette på tross av at Timian kommer til å kjede oss i koma med sitt valg, og Linnea kommer til å gjøre at du får lyst til å drive strikkepinner inn i ørene dine! Lenke til kommentar
VikingF Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 De låtvalgene der får meg til å holde fast ved troen om at Timian må gå nå på fredag. Jeg betviler veldig sterkt at han har en god falsett, og det må man nesten ha for å rettferdiggjøre denne låta. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Føler litt for Timian jeg gså. Han har ikke imponert så mye i de siste episodene i programmet.. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 linea tror jeg ryker nå ,hun har ikke stemmen til den sangen der.... hun ryker for sure! Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Linnea må ut nå. Skjønner ikke at Karlsen og co sitter der med ereksjon til brystkassa hver gang hun åpner munnen. Jeg ser hvertfall lite i det barnet der. Lenke til kommentar
chil Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Håpet at Åste skulle ut, makan til kjedelig stemme og sang valg! utrolig standar "diva" stemme. Spyr Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 og der røk marius ut av idol ja, hadde håpt på linea men thats life ^^ Lenke til kommentar
VikingF Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Håpet at Åste skulle ut, makan til kjedelig stemme og sang valg! utrolig standar "diva" stemme. Spyr Spy så mye du vil! For meg var dette en av de beste opptredene i norsk idol. Det var sjelfullt og vokalen var feilfri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå