Kurt Grusom Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Hei! Har et gammelt stativ jeg personlig synes er nokså tungt. Lurer på om det er bare jeg som syter for mye eller om det faktisk er veldig tungt. Hva mener dere er smertegrensen for vekt? Mtp. å ta det med seg litt på turer osv.. Endret 26. oktober 2007 av Jacmo Lenke til kommentar
turnipkongen Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Hei! Har et gammelt stativ jeg personlig synes er nokså tungt. Lurer på om det er bare jeg som syter for mye eller om det faktisk er veldig tungt. Hva mener dere er smertegrensen for vekt? Mtp. å ta det med seg litt på turer osv.. liten tur - lett stativ dedikert fototur - tungt stativ Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Når det først snakkes om stativer, noen som har erfaring med dette: Manfrotto Modo 785SHB Det er ganske kompakt og lett, men blir det for spinkelt for et D300? Blir så forvirret av de andre manfrotto stativene fordi det ikke følger med noe "head" på de, og jeg vet ikke forskjellen på dem eller hvem som passer på hvilket stativ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå