Ituca Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Teamet er It's Learning - og fraværssytemet der: Hvordan omgjør man fra timer til dager? Har tenkt til det i og med at det ser litt "penere" ut. Ville vært evig takknemlig for svar! Endret 26. oktober 2007 av Ituca Lenke til kommentar
Arang Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Er ikke timer fravær og dager fravær to forskjellige verdier? Lenke til kommentar
Ituca Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 Skal visst være mulig og få dette til, noen som har noen ideer? Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Det er nok meningen at det skal være hver for seg. Fraværsdager er de gangene du er borte en hel dag og fraværstimer er der hvor du er borte deler av dagen. Etter min oppfatning er det mer "stuerent" med dager enn timer, da mange fraværstimer ofte betyr skulking av en time eller to. Lenke til kommentar
heismann Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Det hender jo av og til hvis man er borte en hel dag, at det for eksempel bare blir registrert 4 timer, i stedet for hele dagen som du har vært borte. Når det skjer med meg (det skjer omtrent hver eneste termin), sender jeg bare en melding på it's til kontaktlæreren min, som kan gå inn og endre dette. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Har samme problemet selv. Alt blir regnet som timer, ikke dager. Eneste jeg tror vi kan gjøre er å sende en melding til kontaktlæreren. Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Skolen min har mulighet for å gjøre om timer til dager selv ihvertfall. Bare logger inn på skolearena, (bruker skolen deres itslearning til å føre fravær?) så trykker du på registrering av fravær og der kan du gjøre om til dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå