Shoo Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Jeg har et par .avil-filer som jeg har lyst å brenne på DVD så jeg kan se de på DVD-spilleren min, men hva slags program skal jeg bruke? Alle filene jeg har tenkt å brenne, "veier" 4.4GB totalt. Er 18 filer fordelt på 300mb hver. Har lyst å få presset alle 18 på 1x DVD-R, er dette mulig? Prøvde meg med 'ImTOO AVI to DVD', men der ble filene oversized. Finnes det noen bedre programmer man kan bruke til dette, hmm? Endret 26. oktober 2007 av Shoo Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) I stickyen øverst for programvarekategorien fant jeg en link til Den store videoguide-tråden. Endret 26. oktober 2007 av skag1 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Hvis dvd-spilleren din kan lese DivX filer er det bare å brenne de ut som datafiler Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 Hvilken program er best egnet til dette da? Nero, ja, men er det noen andre alternativer? Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 Jaja, får være fornøyd med det man får, eller hva? Heh. Får satse på Nero jeg da... Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Nero er perfekt til akkurat dette, og jeg har selv brent ut over 100 AVI filer med Nero uten problem.. Bare start opp Nero, velg Data-DVD og legg til filmene Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 Aye. Var det jeg gjorde. Fant ut at dette var en ypperlig løsning allikevel. Flotte greier det da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå