Gå til innhold

Skaffe ekstra simkort...


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Noen som vet hvor en kan skaffe et ekstra simkort med nummer?

 

Jeg har en ekstra telefon hjemme som er nesten 100% fungerende(må "jumpstarte" den), og kunne tenkt å prøve Ipea eller Onecall sitt abb.

 

Problemet med Ipea og Onecall, er at en må portere sitt eksiterende nummer over, noe som er vanskelig da jeg allerede har abb. på den telefonen jeg har i dag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9
Heisann!

 

Noen som vet hvor en kan skaffe et ekstra simkort med nummer?

 

Jeg har en ekstra telefon hjemme som er nesten 100% fungerende(må "jumpstarte" den), og kunne tenkt å prøve Ipea eller Onecall sitt abb.

 

Problemet med Ipea og Onecall, er at en må portere sitt eksiterende nummer over, noe som er vanskelig da jeg allerede har abb. på den telefonen jeg har i dag.

 

Hva med å kjøpe seg en startpakke til kontantkort (NetCom/Chess/Telenor) på Narvesen.?Da er du i gang innen en time, og nummeret kan du jo bare portere etterhvert...

Lenke til kommentar
Heisann!

 

Noen som vet hvor en kan skaffe et ekstra simkort med nummer?

 

Jeg har en ekstra telefon hjemme som er nesten 100% fungerende(må "jumpstarte" den), og kunne tenkt å prøve Ipea eller Onecall sitt abb.

 

Problemet med Ipea og Onecall, er at en må portere sitt eksiterende nummer over, noe som er vanskelig da jeg allerede har abb. på den telefonen jeg har i dag.

 

Hva med å kjøpe seg en startpakke til kontantkort (NetCom/Chess/Telenor) på Narvesen.?Da er du i gang innen en time, og nummeret kan du jo bare portere etterhvert...

Hvis du har NetCom idag, kan du registrere et tilleggskort på abonnementet du allerede har, så betaler du kun et lite beløp i måneden for det ekstra kortet (25,-) og kan bruke den andre telefonen med det samme nummeret du allerede har idag ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...