Ozelot Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Heisann! Noen som vet hvor en kan skaffe et ekstra simkort med nummer? Jeg har en ekstra telefon hjemme som er nesten 100% fungerende(må "jumpstarte" den), og kunne tenkt å prøve Ipea eller Onecall sitt abb. Problemet med Ipea og Onecall, er at en må portere sitt eksiterende nummer over, noe som er vanskelig da jeg allerede har abb. på den telefonen jeg har i dag. Lenke til kommentar
AyeGee Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 tele2 kompis med nytt nr? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Heisann! Noen som vet hvor en kan skaffe et ekstra simkort med nummer? Jeg har en ekstra telefon hjemme som er nesten 100% fungerende(må "jumpstarte" den), og kunne tenkt å prøve Ipea eller Onecall sitt abb. Problemet med Ipea og Onecall, er at en må portere sitt eksiterende nummer over, noe som er vanskelig da jeg allerede har abb. på den telefonen jeg har i dag. Hva med å kjøpe seg en startpakke til kontantkort (NetCom/Chess/Telenor) på Narvesen.?Da er du i gang innen en time, og nummeret kan du jo bare portere etterhvert... Lenke til kommentar
zegenie Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Heisann! Noen som vet hvor en kan skaffe et ekstra simkort med nummer? Jeg har en ekstra telefon hjemme som er nesten 100% fungerende(må "jumpstarte" den), og kunne tenkt å prøve Ipea eller Onecall sitt abb. Problemet med Ipea og Onecall, er at en må portere sitt eksiterende nummer over, noe som er vanskelig da jeg allerede har abb. på den telefonen jeg har i dag. Hva med å kjøpe seg en startpakke til kontantkort (NetCom/Chess/Telenor) på Narvesen.?Da er du i gang innen en time, og nummeret kan du jo bare portere etterhvert... Hvis du har NetCom idag, kan du registrere et tilleggskort på abonnementet du allerede har, så betaler du kun et lite beløp i måneden for det ekstra kortet (25,-) og kan bruke den andre telefonen med det samme nummeret du allerede har idag Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Samme muligheten har du med telenor sitt "Tvilling" da betaler du bare 31,- og etableringen på 187,50,- Lenke til kommentar
magnarl Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Nedturen med Telenor sin Tvilling fremfor Netcom sin Trilling er at på Telenor får man bare meldinger på ene simkortet. Netcom kloner meldingene til alle simkortene. Lenke til kommentar
TheScirocco Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Og hva i all verden har tvilling/trillingsim med spørsmålet til trådstarter. Han ønsket å bruke sin telefon på en annen operatør Men som antyder tidligere. Skaff deg et kontantkort på Narvesen eller bestill det et Smart Talk / Fri Fiks på nett og porter over dette nummeret Lenke til kommentar
Hes Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hva med tele2 champion, koster deg vel uansett 249,- for nytt nummer.. champion er jo svin billig.. ha rhørt at prisene synker enda mer etter 1 november.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå