Skyax Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Jo jeg må lage ny bruker. Har allerede byttet nick en gang.. så jeg må vente maaaange dager før jeg kan gjøre det på ny. Nei var ikke mit egent forslag, fikk forslaget fra en annen Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Du kan jo spørre en moderator, eller hvem som fikser det, om å endre den da? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Jo jeg må lage ny bruker.Har allerede byttet nick en gang.. så jeg må vente maaaange dager før jeg kan gjøre det på ny. Nei var ikke mit egent forslag, fikk forslaget fra en annen Nei..nei..nei..nei..nei..nei.. Lenke til kommentar
Skyax Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Jo jeg må lage ny bruker.Har allerede byttet nick en gang.. så jeg må vente maaaange dager før jeg kan gjøre det på ny. Nei var ikke mit egent forslag, fikk forslaget fra en annen Nei..nei..nei..nei..nei..nei.. Hva sier du nei...nei...nei for? Lenke til kommentar
Dudelidude Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hva med å kalle seg "Bend Over" Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Bare så det er sagt er det ikke lov å ha to brukerkontoer på forumet samtidig (aktiv samtidig). Om du skal lage deg en ny brukerkonto må du spørre en administrator (Dotten, Ueland eller en annen administrator) om å stenge den gamle. Da er det bedre å bruke den egne nickbytte-søknadfunksjonen på forumet som du finner ved å gå inn på denne tråden. Når det gjelder brukernavn kan du jo kalle deg er jeg slett ikke sikker. Du kan jo ta brukernavn etter kjente filosofer som, Locke, Hume, Kant etc. Endret 29. oktober 2007 av Snorre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå