øl_i_tastaturet Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Laget meg ny hjemmeside nå. Personlig er jeg veldig fornøyd. Kunne selvsagt gjort ting bedre. Det kan man alltid gjøre. Her er den værtfall: andorz.net Endret 26. oktober 2007 av bjorshol Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 + Stor og oversiktlig - Stygge farger - Stygge fonter - Litt kjedelig header. Det er det konstruktive jeg kan komme med. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 Stygge fonter? Skjønner ikke helt det da men. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Stygge fonter? Skjønner ikke helt det da men. De ser jo ut som comic sans! Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 Jaha? Bruker Verdana. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Jaha? Bruker Verdana. Det første jeg tenkte på når jeg så fonten var comic sans.... Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 Nei vettu hva.. Hvem browser bruker du? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Nei vettu hva.. Hvem browser bruker du? Det har ingen ting å si. Liker ikke teksten, enkelt og greit. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 Selvfølgelig har det noe å si når fonten overhodet ikke ligner på Comic Sans her. men liker du den ikke så liker du den ikke. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Nei vettu hva.. Hvem browser bruker du? http://www.home.no/snusk3k/fmh/ Skrifta er for DIGER. Og du har et problem: Big Buttons With Tiny Click-Targets Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Ble positivt overasket av siden din, men du har fortsatt endel ting jeg ville endret på. - Bruk skikkelig kode. Menyen skal i lister og layout i divs. - Reduser skriftstørrelsen på både overskrifter og tekst - Reduser marginen fra overskriften ned til teksten. - Gjør siden dynamisk så du ikke har masse unødvendig bakgrunn før footer. - Kutt ut de teite "valid html"-knappene. De er utrolig stygge. Skriv det med tekst hvis det er viktig for deg. - Få inn noe tekst i footer. - Legg inn en bakgrunn. - Større linker i menyen. (Som allerede påpekt) Dette er et fint utgangspunkt. Er uenig i de som synes rosa ikke passer på siden din. Det passer utmerket. Endret 26. oktober 2007 av Sono Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Ble positivt overasket av siden din, men du har fortsatt endel ting jeg ville endret på. - Bruk skikkelig kode. Menyen skal i lister og layout i divs. - Reduser skriftstørrelsen på både overskrifter og tekst - Reduser marginen fra overskriften ned til teksten. - Gjør siden dynamisk så du ikke har masse unødvendig bakgrunn før footer. - Kutt ut de teite "valid html"-knappene. De er utrolig stygge. Skriv det med tekst hvis det er viktig for deg. - Få inn noe tekst i footer. - Legg inn en bakgrunn. - Større linker i menyen. (Som allerede påpekt) Dette er et fint utgangspunkt. Er uenig i de som synes rosa ikke passer på siden din. Det passer utmerket. Tusen takk for svar. Angående skriften, så synes jeg den ble mye penere å se på når jeg valgte 17px og oppover. Under det ble den liksom litt for pikslet. Hvis du skjønner? Endret 26. oktober 2007 av bjorshol Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Ble positivt overasket av siden din, men du har fortsatt endel ting jeg ville endret på. - Bruk skikkelig kode. Menyen skal i lister og layout i divs. - Reduser skriftstørrelsen på både overskrifter og tekst - Reduser marginen fra overskriften ned til teksten. - Gjør siden dynamisk så du ikke har masse unødvendig bakgrunn før footer. - Kutt ut de teite "valid html"-knappene. De er utrolig stygge. Skriv det med tekst hvis det er viktig for deg. - Få inn noe tekst i footer. - Legg inn en bakgrunn. - Større linker i menyen. (Som allerede påpekt) Dette er et fint utgangspunkt. Er uenig i de som synes rosa ikke passer på siden din. Det passer utmerket. Tusen takk for svar. Angående skriften, så synes jeg den ble mye penere å se på når jeg valgte 17px pg oppover. Under det ble den liksom litt for pikslet. Hvis du skjønner? Prøver du alle sidene dine i andre nettlesere? Tror det kan hjelpe deg mye med designing i framtiden! Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 Jeg har sjekket i Firefox og IE, da de er mest brukt. Der er teksten utmerket, bortsett fra at den gamle IE f"#¤er opp siden noen steder. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Først og fremst, ignorer iNeo. Verdana likner ikke på Comic Sans, og det er ikke noe i veien med å bruke den fonten. Som nevnt, altfor stor skriftstørrelse i innholdsdelen Jeg synes rosafargen er i overkant sjokkrosa, det skjærer i øynene Ser ut som om siden er basert på en template Dårlig layoutkoding, lær HTML og CSS og gjør jobben selv fremfor å overlate den til DW Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Først og fremst, ignorer iNeo. Verdana likner ikke på Comic Sans, og det er ikke noe i veien med å bruke den fonten. Som nevnt, altfor stor skriftstørrelse i innholdsdelen Jeg synes rosafargen er i overkant sjokkrosa, det skjærer i øynene Ser ut som om siden er basert på en template Dårlig layoutkoding, lær HTML og CSS og gjør jobben selv fremfor å overlate den til DW Jeg har ikke sagt at det er noe i veien med å bruke den fonten, syntes bare det så litt rart ut. Også mente jeg at skriften var alt for stor. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 Først og fremst, ignorer iNeo. Verdana likner ikke på Comic Sans, og det er ikke noe i veien med å bruke den fonten. Som nevnt, altfor stor skriftstørrelse i innholdsdelen Jeg synes rosafargen er i overkant sjokkrosa, det skjærer i øynene Ser ut som om siden er basert på en template Dårlig layoutkoding, lær HTML og CSS og gjør jobben selv fremfor å overlate den til DW Takk for tilbakemeldingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå