Pysj Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Et nytt program gir deg Touch Flo-lignende menyer på Windows-mobilen din. Les mer Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Taremareby! Og kaptein krabbe klo. Endret 26. oktober 2007 av Bytex Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Taremareby! Og kaptein krabbe klo. ? Forøvrig skal jeg teste dette på min HTC Touch da det virker veldig greit om det fungerer flere steder enn kun for scrolling opp/ned og å komme til noen av menyene. Lenke til kommentar
schlinkey Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Meh. For noe tull Touch Flo i seg selv er mest en gimmick, og dette programmet er heller ikke særlig nyttig. Mener jeg da. (Hatt HTC Touch i et par mnd, endte opp med å deaktivere Touch Flo kuben, da den egentlig bare er i veien) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Crocie sin avatar er fra taremareby, det skumleste programmet på barne-tv på 80-tallet. Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Crocie sin avatar er fra taremareby, det skumleste programmet på barne-tv på 80-tallet. Det er feil. Crocie sin avatar er Ruffen og har ingen verdens ting med Taremareby å gjøre med mindre den er endret siden innlegget ble laget. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 "Styr Windows-mobilen din med tommelen". Mortbuttons er vel obligatorisk på slike telefoner, så dette er IMO unødvendig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZyWaQ24q Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Vil bare legge til SPB Phone Shell. Funker fint for "tommelnavigering", og integrerer seg med todo-elementene slik at du kan legge dem i faner som sparer plass på skjermen (hater rullefeltet). Lenke til kommentar
BeachDumb Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Finnes det en mobil der du ikke bruker tommelen for å styre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg