Shangala Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Har ikke fulgt med på mobiler i det hele tatt i de siste årene, så dere får unnskylde meg. Har sett at det er noen mobiler med WLAN muligheter, som visstnok funker som bærbare PC-er.(?) Hvordan funker disse til surfing? Er det mulig å laste ned flash, java etc. til disse mobilene, og kan de åpne alle slags nettsider? Edit: Og kan de nye mobilene nå kjøre eldre PC spill? Worms f. eks. hadde vært genialt å fått på mobil. Endret 26. oktober 2007 av Shangala Lenke til kommentar
robin1379 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Har ikke fulgt med på mobiler i det hele tatt i de siste årene, så dere får unnskylde meg. Har sett at det er noen mobiler med WLAN muligheter, som visstnok funker som bærbare PC-er.(?) Hvordan funker disse til surfing? Er det mulig å laste ned flash, java etc. til disse mobilene, og kan de åpne alle slags nettsider? Edit: Og kan de nye mobilene nå kjøre eldre PC spill? Worms f. eks. hadde vært genialt å fått på mobil. med min nokia n95 og n80 har jeg ikke hatt noe problem med å åpne noen nettsider med den nettleseren som følger med symbian s60 ser man sidene akkurat likt som på en pc bare mindre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå