Kent Touch This Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Hei. Har en dekoder fra riks-tv som står i stuen min. Jeg har dessverre bare én tv-kontakt på veggen i hele leiligheten, og skulle veldig gjerne hatt TV-signal inn på soverommet også. Tenkte derfor på å kjøpe meg en trådløs sender som sender fra dekoderen i stuen inn til TV'en på soverommet. Vil noe sånn som dette http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=21639129 fungere ok? eller må jeg legge litt mer penger i det? Jeg er klar over at jeg ikke får byttet kanaler uten å måtte gjøre dette i stuen, men det er ikke så farlig. Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Kjøpte i hvert fall denne boksen, bildet er helt OK. Det som var det beste med boksen var at den sender signalene fra fjernkontrollen også, slik at man kan bytte kanal på dekoderen i stuen fra soverommet. Lenke til kommentar
spioner Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 ja, funker jo alltids men blir jo bedre signal med kabel da Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 ja, funker jo alltids men blir jo bedre signal med kabel da Har du i det hele tatt lest hva jeg har skrevet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå