Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Rar 3Com switch.

Anbefalte innlegg

For et par dager siden kjøpte jeg en 3com switch fra komplett.no. (3Com OfficeConnect 8 Porters Switch - 3C16794-ME Retail 10/100Mbps) Den funka helt ok den første dagen.. Men dagen etter ble den helt rar, den "disconnecter" hele nettverket. Og alle lysa på switchen forsvinner, uten om power lyset.. For at jeg skal få den til og fungere igjen må jeg ta ut og inn strømmen.. Dette skjer 2-5 ganger i timen. Ganske plagsomt.. Er det noen av dere som vet hva jeg kan gjøre for og få den på rett kjør igjen? Og er det noen som har hatt det samme problemet som meg?

http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...19&GrpID=6&s=pl

Mvh Steffen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Billig utstyr er ikke alltid bra, er kablene hjemmelagde eller noe?

litt rart at allt kutter ut på en gang, få en ny av komplett kanskje... :shrug:

Ville anbefalt en til 700 når du skal ha porter, min smc går og går og dør aldri eller må restarte (ukjent ord her i gården)

Lenke til kommentar

jeg kjøpte også en slik switch fra komplett for en to ukers tid siden, og den kom med engelsk stikkontakt :o Men, siden de i england bruker samme nett som oss, fikset jeg dette med å lodde på en normal kontak på pinnene (som var AAAALT for stor for den Norske standaren... )

Kunne ha sendt den tilbake og fått en ny en, men jeg trengte den med en gang, ville sikkert ha tatt laaang tid for jeg fikk en ny.. Uansett så funker den bare fint med min selvlaga modda stikkontakt :D

Veldig dårlig av komplett!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...