appelsinbrus Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Sitter på et nettverk på en studentheim, og her driver maskina mi å kuker til saker og ting.. Nå har det hele endt opp i at jeg ikke klarer å motta ip. Har prøvd en del ting, slettet protokollene der det står sånn tcp-ip og sånt og lagt de inn på nytt. Prøvde dette og: Start>kjør>cmd "netsh winsock reset catalog" "shutdown -r -t 01" Etter oppstart Start>kjør>cmd ipconfig /flushdns ipconfig /renew Funka dårlig. Prøvde å finne winsock-mappene/filene for å slette de (som det ble anbefalt på ei side på nettet), men jeg fant de ikke. Har SP1 (trur jeg.. ).. Begynner å bli lei her nå altså.. Endret 26. oktober 2007 av appelsinbrus Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 Ingen som har peiling? Lenke til kommentar
Makky Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Når du kobler til kabelen, viser den noen tegn til liv? - Test en annen maskin på sammepunkt - Test med en ny kabel Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 1. november 2007 Forfatter Del Skrevet 1. november 2007 Fant feilen.. Viste seg at det bare var 1394 som vistes, altså FireWire.. Fikk installert nettverkskortet, så nå funker det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå