Laughing Madcap Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Emnetittel sier egentlig det meste. Plutselig en dag sluttet Guitar pro å gi ifra seg lyd, programmet fungerer fint, bare at det ikke kommer en eneste lyd når jeg spiller av en tab. Jeg kan ikke mye om guitar pro, håper noen kan hjelpe. Har prøvd reinstalasjon. Gjelder versjon 5.2. Lenke til kommentar
nets Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Hm... Kansje playback funksjonen må stilles inn på et eget lydkort. Få du spillt av vanlig musikk på PC-en da ? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 Går helt fint å spille musikk på PC-en ja. At lyden er borte gjelder bare Guitar pro. Lenke til kommentar
nets Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Sjekk lydinstillingene til GP, er mulig at GP ikke er stillt inn til å spille av til lydkortet ditt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-pJI1Oyc6 Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Dersom du får lyd med RSE kan du ignorere følgende: Hos meg pleier volum på SW synthen å gå til 0 hver gang jeg har spilt av en midi-fil i Media Player. Kanskje har du et lignende problem som meg. Framgangsmåte er som følger: 1) Åpne Lyder og lydenheter (i kontrollpanel) 2) Trykk på knappen "Avansert..." 3) Juster opp volumet til SW synth Eventuelt hvis du har Volumikonet i taskbar kan du bare dobbeltklikke på dét for å slippe de to første punktene. Videre kan det være andre feil med SW synthen; sjekk om det er riktig standardenhet for avspilling av midi-musikk. Håper du får fikset problemet Lykke til Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 Takk! nå funker det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå