Slettet_bruker Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Jeg satt og spilte skate i sta for å fullføre alle tingene som var igjen etter siste bilde i Thrasher. Da hadde jeg ca 300 achievement points fra skate. Etter jeg hadde gjort alle triksene i lista og gjort alle vanlige missions untatt pro s.k.a.t.e sjekka jeg gamerscoren min. Da var den på 975 Alt var unlocked untatt Enduring Icon og Host with the most. Er det noen måte å fikse det sånn at det vises riktig? Kjipt å spille resten av spillet uten noen nye points Lenke til kommentar
hmz Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Er vel den berømte bug'en som alle snakker om..? Lenke til kommentar
Slettet_bruker Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 Jeg fant ingenting om den da jeg søkte på gugel Lenke til kommentar
henry14 Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 kanskje du burde søke på google heller da Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Jeg fant ingenting om den da jeg søkte på gugel ikke hør på henry14, gugel er tingen Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Jeg fikk samme glitch, og fikk 600 ekstra GS. Er en hel MASSE folk som har fått dette. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Glitch i et EA-spill? Det var noe nytt.. Lenke til kommentar
downsattack Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) jeg fikk alle sammen jeg:D Men er ganske rart at når jeg hadde fått alle så var det ikke så interessant å spille det lenger:P Nå var jeg en fra å være ferdig med hele spillet da, men var jo online og sånn også. Endret 9. november 2007 av downsattack Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå