Gå til innhold

euro truck simulator


Anbefalte innlegg

Er et par ting jeg lurer på...

 

Jeg spilte demoen fullt ut , til det kom opp at tiden har gått ut.

Det var så i ettertid av dette jeg tenkte at jeg skulle prøve på nytt med ratt og pedaler.

Jeg av installerte spillet og prøvde på nytt uten hell.

Jeg lasta ned på nytt, uten at det gikk. :(

 

Så vill gjerne vite om spillet funker med mitt sett av ratt og pedaler før jeg kjøper det.

Så er det noen tips til hvordan jeg kan spille det mer, eller om rattet mitt funker? :roll:

 

Btw, jeg har et logitech GT sett med ratt og pedaler, så funker dette, eller har noen tips til hvordan jeg kan få prøve det? :innocent:

 

På forhånd takk...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sliter folk med å finne kjemikalier og syre? Har sett det i Frankfurt fra dag én.

 

Merkverdig vanedannende spill, dette. Første gangen jeg spilte det tenkte jeg "nei, dette kommer jeg til å gå lei ganske fort", men stadig finner jeg meg selv i skytteltrafikk mellom Berlin og München.

 

Savner litt mer fokus på opfylling av div. mål (kjøre x antall uskadde laster på rad) og belønning for disse. Spillet virker veldig ensformig og trenger liksom noe mer.

Lenke til kommentar

Goodaal - slapp nå av da mann. :) Som nevnt tidligere varierer det hva man har mulighet til å frakte fra gang til gang. Du ser jo f.eks. at noen ganger får du dyreste last du kan kjøre bortimot både 10 og 16.000 - mens andre ganger kanskje nede i 2-6.000..

 

Det varierer alltid, og det syns jeg er like greit - det er med på å gjøre det mer uforutsigbart.

Lenke til kommentar
Goodaal - slapp nå av da mann. :) Som nevnt tidligere varierer det hva man har mulighet til å frakte fra gang til gang. Du ser jo f.eks. at noen ganger får du dyreste last du kan kjøre bortimot både 10 og 16.000 - mens andre ganger kanskje nede i 2-6.000..

 

Det varierer alltid, og det syns jeg er like greit - det er med på å gjøre det mer uforutsigbart.

 

Ja da dette vet jeg ;) Skrev dette selv allerede på side 3 i denne tråden :p At prisene varierer altså...

 

Men har aldri sett at varene er så veldig forskjellig selvom prisen er! Og man har 2 steder å velge mellom i noen av byene. Og da er det forskjellige varer på de 2 stedene.

 

Når jeg kommer hjem blir det en tur til Lyon da, men tror snart den Tyske versjonen kom ut litt for fort :p

 

edit:

 

14/08-2008 : 17:42 var min første post i denne tråden (se s.2), allerede da hadde jeg testet spillet. Og fram til dags dato eneste lisensen jeg har sett snurten av er bensin/diesel og det etter snart en måned!!!!!!!!!!!

 

Seriøst jeg tror ikke det er meningen og finne f.eks syre i den TYSKE versjonen

Endret av Goodall
Lenke til kommentar
Er et par ting jeg lurer på...

 

Jeg spilte demoen fullt ut , til det kom opp at tiden har gått ut.

Det var så i ettertid av dette jeg tenkte at jeg skulle prøve på nytt med ratt og pedaler.

Jeg av installerte spillet og prøvde på nytt uten hell.

Jeg lasta ned på nytt, uten at det gikk. :(

 

Så vill gjerne vite om spillet funker med mitt sett av ratt og pedaler før jeg kjøper det.

Så er det noen tips til hvordan jeg kan spille det mer, eller om rattet mitt funker? :roll:

 

Btw, jeg har et logitech GT sett med ratt og pedaler, så funker dette, eller har noen tips til hvordan jeg kan få prøve det? :innocent:

 

På forhånd takk...

 

Noen som kan hjelpe meg??. Kjøp av spillet er avhengig av dette! So please!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...