Gå til innhold

euro truck simulator


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til alle dere som dveler på tastatur vs. ratt - ta med XBOX360 kontrolleren (eller annen gamepad) i vurderinga! Jeg kan ikke se for meg å kjøre uten den - og med MOMO-rattet jeg har blir det bare helt sirkus og umulig.

 

Og for å oppsummere andre spørsmål og ting som noen har lurt på:

 

* Du må kjøpe adgang til andre land - det rangerer fra 25.000,- opp til (så langt som jeg har sett) 55.000

 

*Du må ha lisens for å frakte farlige stoffer. Lisens for drivstoff er billigst på rundt 25.000 mener jeg det var, kjemikalier på 45.000 og syre på 55.000. Dette vil igjen føre til at du tjener mye mer pr. tur dersom du kjører slik last.

 

*For å avansere til neste nivå må du oppfylle visse krav som å kjøre x antall KM, frakte x antall forskjellige typer gods, levere til x antall forskjellige plattformer, levere frakten x antall ganger uten skade, etc..

 

*Man kan oppgradere bilen med bedre handling, mer motorkraft og en sak for å drastisk redusere drivstoff forbruket

 

*Krasj i spillet er ikke direkte realistisk. PANG sier det - og bilen forran slår på nødblinkeren og står bom stille. I verste fall får du kjøre bort fra åstedet med en bot og litt sjokk. Har selv opplevd å bli påkjørt når jeg selv kjørte på grønt ut i et kryss, at biler forran meg på motorveien har bråstoppa (når jeg selv lå i rundt 100km/t) - og da hjelper det lite med motorbrems, parkbrems og begge beina på bremsepedalen. :whistle:

 

Jeg storkoser meg med spillet - og ser frem til patcher i fremtiden som kanskje legger til flere byer (gjerne tettere, men med det kompromiss at man tjener mindre på kortere ruter naturligvis) og skandinavia er veldig velkommen.

 

 

Edit: Funker ikke bruken av LIST i BBCODE?..

Edit igjen: en video jeg la ut for å vise en kamerat.. http://www.olahaldor.net/scrap/eutsim.wmv

Endret av OlaHaldor
Lenke til kommentar
Ikke annet enn at man får nye "oppdrag" man må klare

Ok, så det er ikke tale om og få kjøre i Norge? Isåfall har jeg kasta bort 300 kroner :(

 

Ikke enda i hvertfall...skulle komme et land til og noen flere veier i en patch om ikke altfor lenge, så vi får bare håpe at Norge en eller annen gang kommer i en fremtidlig patch.

 

Ellers leste jeg hadde når man hadde klart alle nivåene så skulle man IKKE forvente seg en stor finale. M.a.o det vil ikke åpne seg noe mere veier eller den slags. What you see is what you get.

 

Eneste betryggende er at ting vil bli bedre i form av PATCHER og ikke nytt spill, sånn som man så i 18whos serien

Lenke til kommentar

I den nye patchen var det snakk om britiske land og tre nye britiske byer, i tillegg til dette skal det visst komme flere veier, ikke bare motorvei i de landene vi allerede har også. Leste et sted at denne patchen skulle komme i løpet av høsten, før vinteren altså. Virker som om mange ønsker seg Skandinavia, ville derfor ikke bli forundret om de inkluderer noen skandinaviske land en gang.

Endret av LucarioX
Lenke til kommentar
Og for å oppsummere andre spørsmål og ting som noen har lurt på:

 

* Du må kjøpe adgang til andre land - det rangerer fra 25.000,- opp til (så langt som jeg har sett) 55.000

 

*Du må ha lisens for å frakte farlige stoffer. Lisens for drivstoff er billigst på rundt 25.000 mener jeg det var, kjemikalier på 45.000 og syre på 55.000. Dette vil igjen føre til at du tjener mye mer pr. tur dersom du kjører slik last.

 

58000 koster Tyskland da ;)

 

Og hvor har du klart å kjøpe lisens til syre og kjemikaler???? Kjøpe lisens til drivstoff fikk man gjort med engang enkelt å greit. Har enda til gode å finne et land som har vogner med syre eller kjemikaler. Og jeg har bare 2 land igjen. Er så :realmad: dritt når det er kun det jeg mangler for å bli ferdig med nivå 3 :wallbash:

Lenke til kommentar

Jeg hadde Tyskland som hjemlandet, så prisen på den er nok relativt drøy når det er det landet som omtrent syr Europa sammen. :)

Det er ikke alltid ting som skal transporteres av slikt - det varierer fra gang til gang. Jeg har sett mest til disse to varetpyene i München, men jeg vil tro du kan kjøre det til og fra over hele Europa.

 

 

Gamepadden må være koblet i og aktiv FØR du starter spillet. I options skal du kunne angi om du vil bruke keyboard eller keyboard + noe annet som input device. Den burde dukke opp der!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Og for å oppsummere andre spørsmål og ting som noen har lurt på:

 

* Du må kjøpe adgang til andre land - det rangerer fra 25.000,- opp til (så langt som jeg har sett) 55.000

 

*Du må ha lisens for å frakte farlige stoffer. Lisens for drivstoff er billigst på rundt 25.000 mener jeg det var, kjemikalier på 45.000 og syre på 55.000. Dette vil igjen føre til at du tjener mye mer pr. tur dersom du kjører slik last.

 

58000 koster Tyskland da ;)

 

Og hvor har du klart å kjøpe lisens til syre og kjemikaler???? Kjøpe lisens til drivstoff fikk man gjort med engang enkelt å greit. Har enda til gode å finne et land som har vogner med syre eller kjemikaler. Og jeg har bare 2 land igjen. Er så :realmad: dritt når det er kun det jeg mangler for å bli ferdig med nivå 3 :wallbash:

 

 

En måte man kan få det fort på er og jukse. Juksingen foregår på samme måte som i 18 W0S American Long Haul ;)

 

Lenke til kommentar

Er et par ting jeg lurer på...

 

Jeg spilte demoen fullt ut , til det kom opp at tiden har gått ut.

Det var så i ettertid av dette jeg tenkte at jeg skulle prøve på nytt med ratt og pedaler.

Jeg av installerte spillet og prøvde på nytt uten hell.

Jeg lasta ned på nytt, uten at det gikk. :(

 

Så vill gjerne vite om spillet funker med mitt sett av ratt og pedaler før jeg kjøper det.

Så er det noen tips til hvordan jeg kan spille det mer, eller om rattet mitt funker? :roll:

 

Btw, jeg har et logitech GT sett med ratt og pedaler, så funker dette, eller har noen tips til hvordan jeg kan få prøve det? :innocent:

 

På forhånd takk...

Lenke til kommentar

Skjønner at jeg må ha MAKS uflaks...vært i Melano ørten ganger uten lykke, kom til München nå med pengesekken full, klar for å skaffe tilatelse, MEN NEIDA...IKKE F om det var saker der nei :wallbash:

 

Tror ikke det er meningen jeg skal få fraktet den dritten og komme meg til nivå 4

 

JUKSING har jeg aldri testa i 18whos, ikke skal jeg begynne med det heller. Eller hvis etter x antall timer till med NULL syre eller annen dritt så er det mulig jeg bruker mindre gode metoder. Men da skal tålmodigheten min være rimelig spist opp

Lenke til kommentar
Skjønner at jeg må ha MAKS uflaks...vært i Melano ørten ganger uten lykke, kom til München nå med pengesekken full, klar for å skaffe tilatelse, MEN NEIDA...IKKE F om det var saker der nei :wallbash:

 

Tror ikke det er meningen jeg skal få fraktet den dritten og komme meg til nivå 4

 

JUKSING har jeg aldri testa i 18whos, ikke skal jeg begynne med det heller. Eller hvis etter x antall timer till med NULL syre eller annen dritt så er det mulig jeg bruker mindre gode metoder. Men da skal tålmodigheten min være rimelig spist opp

 

du kan også prøve Roma der har det alltid så og si alltid vært syre lass når æ har vært der ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...