Goodall Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 jaja..kanskje det finnes dobbelhenger godt skjult et sted hadde vært nice det Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Tror du må laste ned en uoffisiell patch. Hvertfall slik jeg tolket det. (Etter å ha lest på siden jeg linket til..) Lenke til kommentar
Ty4on Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 LucarioX: Det har du rett i, jeg tror bare at det er en sjanse at Danmark kommer, mens resten ikke kommer Jeg vet bare ikke om et ord for Skandinavia hvor Danmark ikke er med. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Har spilt demoen nå og det er utrolig gøy! Men har et par spørsmål: 1. Er det mulig å koble til ratt og pedaler i selve spillet? 2. Hvordan bruker en blinklys? 3. Er det mulig å gire selv?? Endret 2. september 2008 av Paisley Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 1. Du kan spille med ratt og pedaler ja. 2. Tror kanskje det er F, husker ikke helt 3. Du kan velge mellom manuelt og automat gir. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 LucarioX: Det har du rett i, jeg tror bare at det er en sjanse at Danmark kommer, mens resten ikke kommer Jeg vet bare ikke om et ord for Skandinavia hvor Danmark ikke er med. Hehe, tenkte egentlig litt omvendt jeg. Har liksom trodd at Sverige vil komme med, men ikke Danmark og Norge. Men det er vel kanskje ikke så sannsynlig med tanke på at Sverige ikke grenser til noen andre land enn Finland, Norge og Danmark. Måtte vel isåfall tatt ferge fra Polen eller Tyskland. Lurer på hvordan de gjør det med England. Tar de med miles fremfor km/t på farts skiltene? Hvordan komme seg dit, ferge fra Frankrike? Kjøring i "feil" fil? Hadde vært fett om de fikk til alt dette, absolutt noe jeg håper på! Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Paisley, ta en kikk i options du Endret 2. september 2008 av -sparks- Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) blinklys som er standard før man eventuelt bytter selv er: F = varselblink alle 4 blinkerne på Å = venstre blink knappen til høyre for å = høyre blink Selv har jeg konfigurert alt på rattet blinklys, horn av og på henger, giring, kart og alt som er ratt og pedaler er et MUST En artig ting på LEVEL 3 er at man skal frakte 2 lass med svart trekant eller no bensin og den slags har jo rødt merke. MEN det finnes ikke noe slik frakt ENDA...jeg mener WTF??? kjøpte akkurat tyskland og da fikk jeg visst muligheten til et land til SÅ fremdeles mangler jeg 2 land da Men jeg lurer seriøst på hvordan jeg skal få fraktet en fraktype som fremdeles ikke finnes og det er kun det jeg mangler for å komme til level4 Men jeg har ikke testet Amsterdam enda, er på vei dit nå...kanskje de har det som trengs? ELLERS er det mye bra her i forhold til 18whos, MEN er absolutt mye bra de burde ha tatt med fra 18whos serien Og hvis de skal følge "standaren" til 18whos serien vil vi neppe se mye forskjell på gameplay og div. muligheter, veier og nye land i pasthcer! DET KOMMER I NYTT SPILL Jeg mener hvor mange 18whos er det? 4 ihvertfall og alle er jo SAMMA greia egentlig. Det jeg prøver å si er at 18whos hadde bare trengt og hatt et navn alt annet kunnet blitt patchet, MEN NEI DA...i steden så slenger vi ut et nytt produkt til salgs Ser for meg at lignende kommer til å skje her. Plutselig har vi ørten verjsoner av EuroTruck Simulator Endret 2. september 2008 av Goodall Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Nettopp ferdig med demoen av dette spillet,tiden var tydeligvis brukt opp for jeg ble kasta ut på skrivebordet mens jeg lå på motorveien med et lass med appelsiner. Interessant spill,prøvde først å kjøre med tastatur,men da var det vrient å styre. Så nesten ut som om sjåføren hadde 5.0 i promille i hver sving. Analoge spaken på X360 ble mye bedre. Er det noe form for ordentlig vinterføre i fullversjonmen? 3 akslete trekkere? Synes farts-følelsen var dårlig fra førerhuset. Lenke til kommentar
Superalex1 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Nettopp ferdig med demoen av dette spillet,tiden var tydeligvis brukt opp for jeg ble kasta ut på skrivebordet mens jeg lå på motorveien med et lass med appelsiner. Interessant spill,prøvde først å kjøre med tastatur,men da var det vrient å styre. Så nesten ut som om sjåføren hadde 5.0 i promille i hver sving. Analoge spaken på X360 ble mye bedre. Er det noe form for ordentlig vinterføre i fullversjonmen? 3 akslete trekkere? Synes farts-følelsen var dårlig fra førerhuset. Æ har ikke vært i nokka vinterføre enda, men har vært i litt tåke,regn og torden men ikke værre enn det.. finnes desverre bare 2aksla trekkera :/ Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Har ikke opplevd vinterføre jeg heller og med bare 2 land igjen er jeg 90% sikker på at snø ikke er med denne gangen Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Skullle tatt med 3 akslet trekkere, 2akslet virker litt snaut for min del, men er nok sikkert fordi jeg bare har kjørt og sitti på 3aksla i mitt korte liv Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Hvordan er det å kjøre i Østerike og Sveits? Mye fjell og slikt? Har bare Frankrike og Belgia å kjøre i enda, men har fått med sertifikat til å kjøre diesel og bensin, så nå kommer penga bedre her, 8000 per tur er stas det Men hva er det som kommer med de neste nivåene? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Sveer'n, har ikke sett noe til fjell enda, har kjørt igjennom flere land, men har ikke sett noe fjell veier enda. Skal spille litt nå, så kan sjekke om det er noe i sveits. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Paisley, ta en kikk i options du Ops tenkte desverre ikke over det Skal gjøre det neste gang! Og takk for hjelp! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Fjell var det ikke. Har også merket at veiene til og fra hovedveiene er temmelig like i hvert land Lenke til kommentar
TAS Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Klarte ikke lenger,juksa litt.Har nå 6000000Euro,måtte ha litt lomme penger til speed tickets Osv. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Nye land (Storbritannia) og nye veier i de landene vi allerede har kommer snart i en ny patch! Vi får også nye veier som IKKE er motorvei! Muligens landeveier altså! Kilde: http://www.eurotrucksimulator.org/forum/vi...?f=16&t=179 Sveer`n: I Sveits og Italia kan du se alpene i bakgrunnen når du kjører. Fra Milano og Bern ser du alpene tydelig i bakgrunnen. Ser faktisk ganske pent ut. Kanskje de inkluderer ordentlige fjellveier i denne patchen som komme om ikke så alt for lenge? Endret 3. september 2008 av LucarioX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå