Fhtagn Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 sjekk ut om det er det samme på en annen pc... Lenke til kommentar
AndreHB Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Hmm.. smart! hadde jeg bare hatt en pc til:P men vet du hva jeg kan ha gjort galt? skal prøve en annen pc. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Funker ikke rattet på PCen i det hele tatt? Eller er det spillet det ikke funker på? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Du har gått inn på settings > controller og krysset av på keyboard + steering wheel? (I spillet altså.) Lenke til kommentar
Superalex1 Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Bare spillet:S Har du valgt at du skal bruke rattet, og ikke tastaturet inne i spillet? Lenke til kommentar
AndreHB Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 jaja, har surra frem og tilbake, prøvd på den logitech game startern og gjort om alle komandoene osv, men den vil ikke svinge eller gasse/bremse. jeg har fått til knappene, men da gjorde jeg om inne på spillet.. men det er respons i rattet, feeden er på, og når jeg skrur på feedbacken på spillet så klikker rattet! rister som f... Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Prøv og spør her, veldig mange som kan mye om spillet der. Sjekk også ut denne tråden på samme forumet. Lenke til kommentar
Superalex1 Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 jaja, har surra frem og tilbake, prøvd på den logitech game startern og gjort om alle komandoene osv, men den vil ikke svinge eller gasse/bremse. jeg har fått til knappene, men da gjorde jeg om inne på spillet.. men det er respons i rattet, feeden er på, og når jeg skrur på feedbacken på spillet så klikker rattet! rister som f... hmmm, har du vært her inne og definert gass, brems og ratt? ser du bilde eller har æ jort feil? Lenke til kommentar
AndreHB Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Takk! skal prøve hjemmesiden nå Takker for alle svar! ja, men den har virkelig ikke lyst til å kjøre lastebil! Lenke til kommentar
AndreHB Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 der funka det gitt.. bare justerte litt på styringa så kom den, men jeg skjønner ikke helt hvorfoikke feedbacken funker! den bare rister hele tiden! og hvordan man gjør sånn at rattet i traileren snurrer like mye som mitt? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Gratulerer Tror du må gå inn på kontrollpanelet, kontrollere, høyreklikke på kontrollen og krysse av på noe i boksen som kommer opp der. Husker ikke helt nøyaktig Lenke til kommentar
wacz Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Hvis svaret på spørsmålet mitt står tidligere i denne diskusonen, så må dere beklag, men jeg gidder ikke å lese igjennon 19 sider, før jeg spør. Når jeg trykker på .exe-filen som skal starte spillet, kommer kofigurasjonssiden opp. Jeg trykker på start, og ingenting skjer. Samtidig kan jeg ikke trykke på noe lengre. det eneste som fungerer er å holde inne på.knappen til pc-en slår seg av. Jeg har prøvd omtrent alle de forskjellige valgene på konfigurasjonssiden, men ingenting funker. Har prøvd å reinstallere, men nei. Noen som vet hva som kan gjøre det? Kjører Windows XP... Takk for svar. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Prøvd å installere de nyeste patchene? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 http://eurotrucksimulator.com/update.php Husk å laste ned riktig versjon Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Har tenkt å kjøpe dette rattet. Funker det på ETS? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Funker hvertfall for meg, etter å ha lastet ned noen drivere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå