Gå til innhold

euro truck simulator

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jaja, har surra frem og tilbake, prøvd på den logitech game startern og gjort om alle komandoene osv, men den vil ikke svinge eller gasse/bremse. jeg har fått til knappene, men da gjorde jeg om inne på spillet..

men det er respons i rattet, feeden er på, og når jeg skrur på feedbacken på spillet så klikker rattet!

rister som f...

Lenke til kommentar
jaja, har surra frem og tilbake, prøvd på den logitech game startern og gjort om alle komandoene osv, men den vil ikke svinge eller gasse/bremse. jeg har fått til knappene, men da gjorde jeg om inne på spillet..

men det er respons i rattet, feeden er på, og når jeg skrur på feedbacken på spillet så klikker rattet!

rister som f...

hmmm, har du vært her inne og definert gass, brems og ratt?

Utennavnets.jpg

ser du bilde eller har æ jort feil? :p

Lenke til kommentar

der funka det gitt..

bare justerte litt på styringa så kom den, men jeg skjønner ikke helt hvorfoikke feedbacken funker! den bare rister hele tiden!

og hvordan man gjør sånn at rattet i traileren snurrer like mye som mitt?:)

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Hvis svaret på spørsmålet mitt står tidligere i denne diskusonen, så må dere beklag, men jeg gidder ikke å lese igjennon 19 sider, før jeg spør. Når jeg trykker på .exe-filen som skal starte spillet, kommer kofigurasjonssiden opp. Jeg trykker på start, og ingenting skjer. Samtidig kan jeg ikke trykke på noe lengre. det eneste som fungerer er å holde inne på.knappen til pc-en slår seg av. Jeg har prøvd omtrent alle de forskjellige valgene på konfigurasjonssiden, men ingenting funker. Har prøvd å reinstallere, men nei. Noen som vet hva som kan gjøre det? Kjører Windows XP... Takk for svar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...