LucarioX Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 900 grader rotering ja Funker fett på PS3 og PC! Lenke til kommentar
Al'x Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 finnes det noen online patch eller noe til dette? =) Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Har nå spilt dette i noen timer og sitter igjen med et meget varierende inntrykk. Spillet er tidvis interessant og artig, men hjelp så monotont. Hva med litt skikkelige vanskelige veier og ikke bare motorvei, hva med litt variasjon i terrenget, hva med litt liv på veien, feks. ulykker, osv, hva med dyr langs veien, hva med feks. glatte veier og snø for å bidra til simulasjonen? Grafikken er heller ikke så bra med tanke på dagens standarder, lyd effekter er heller grusomme. Hva med radio eller kommunikasjon med andre lastebiler? Dette hadde gjort det hele meget mer interessant. Kommer nok til å spille enda litt mer, men dette var ingen god simulator alt, i alt. Endret 28. mai 2009 av roberteh Korreksjon. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Har nå spilt dette i noen timer og sitter igjen med et meget varierende inntrykk. Spillet er tidvis interessant og artig, men hjelp så monotont. Hva med litt skikkelige vanskelige veier og ikke bare motorvei, hva med litt variasjon i terrenget, hva med litt liv på veien, feks. ulykker, osv, hva med dyr langs veien, hva med feks. glatte veier og snø for å bidra til simulasjonen? Grafikken er heller ikke så bra med tanke på dagens standarder, lyd effekter er heller grusomme. Hva med radio eller kommunikasjon med andre lastebiler? Dette hadde gjort det hele meget mer interessant. Kommer nok til å spille enda litt mer, men dette var ingen god simulator alt, i alt. Har nok noe med at det er et lite og fattig tjsekkisk selslap som har utviklet spillet, men er helt enig i det du sier Likevel er spillet litt avhengighetskapende etter min mening, er på en eller annen rar måte litt deilig å bare cruise rundt i Europa. Spesielt hvis du ikke spiller så lenge omgangen. Ratt er dog et must, uten skikkelig ratt er spillet rett og slett en laber opplevelse. Anbefaller deg å laste ned dette kartet om du vil ha mer varierte veier. Kartet inneholder store deler av Øst-europa (Ukraina, Russland, Hviterussland, Litauen, Estland og Latvia) og du får mye mer varierte veier og natur. Alt fra små krøtterstier gjennom den fattige russiske landsbygda til topp moderne motorveier inn til de Øst-europeiske metropolene. Anbefalles! Lenke til kommentar
Superalex1 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Har nå spilt dette i noen timer og sitter igjen med et meget varierende inntrykk. Spillet er tidvis interessant og artig, men hjelp så monotont. Hva med litt skikkelige vanskelige veier og ikke bare motorvei, hva med litt variasjon i terrenget, hva med litt liv på veien, feks. ulykker, osv, hva med dyr langs veien, hva med feks. glatte veier og snø for å bidra til simulasjonen? Grafikken er heller ikke så bra med tanke på dagens standarder, lyd effekter er heller grusomme. Hva med radio eller kommunikasjon med andre lastebiler? Dette hadde gjort det hele meget mer interessant. Kommer nok til å spille enda litt mer, men dette var ingen god simulator alt, i alt. Har nok noe med at det er et lite og fattig tjsekkisk selslap som har utviklet spillet, men er helt enig i det du sier Likevel er spillet litt avhengighetskapende etter min mening, er på en eller annen rar måte litt deilig å bare cruise rundt i Europa. Spesielt hvis du ikke spiller så lenge omgangen. Ratt er dog et must, uten skikkelig ratt er spillet rett og slett en laber opplevelse. Anbefaller deg å laste ned dette kartet om du vil ha mer varierte veier. Kartet inneholder store deler av Øst-europa (Ukraina, Russland, Hviterussland, Litauen, Estland og Latvia) og du får mye mer varierte veier og natur. Alt fra små krøtterstier gjennom den fattige russiske landsbygda til topp moderne motorveier inn til de Øst-europeiske metropolene. Anbefalles! Virke det kartet på patchen, eller må æ avinstalere den først?? Lenke til kommentar
Superalex1 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Du må avinstallere først faen! syns du d karte e bedre enn det på patchen? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Ja, egentlig. Mye flere veier og land hvertfall. Du kan jo bare slette kartet og legge inn patchen igjen om du skulle angre Lenke til kommentar
Superalex1 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Ja, egentlig. Mye flere veier og land hvertfall. Du kan jo bare slette kartet og legge inn patchen igjen om du skulle angre Vi gjør et forsøk Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Ja, egentlig. Mye flere veier og land hvertfall. Du kan jo bare slette kartet og legge inn patchen igjen om du skulle angre Vi gjør et forsøk Gjør det du. Jeg er hvertfall rimelig fornøyd. Fortell oss hva du synes når du har spilt litt da Lenke til kommentar
Superalex1 Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Ja, egentlig. Mye flere veier og land hvertfall. Du kan jo bare slette kartet og legge inn patchen igjen om du skulle angre Vi gjør et forsøk Gjør det du. Jeg er hvertfall rimelig fornøyd. Fortell oss hva du synes når du har spilt litt da skal gjøre det ja Lenke til kommentar
Superalex1 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 har akkorat fått G25en i hus men må si at jeg er litt skuffet.. hadde trodd at rattet inne i lastebiln skulle være 100% synkronisert med rattet jeg hadde her siden det er 900 grader rotering.. Rattet inne i lastebilen har jo snurret rundt så langt som det går, da jeg har snurret en halv runde med G25en :S Er det sånn det skal være, eller er det bare jeg som ikke har gjort nødvendige instillinger? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Det er bare du som ikke har gjort nødvendige innstillinger Lenke til kommentar
Superalex1 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Det er bare du som ikke har gjort nødvendige innstillinger Okei :D no blei æ gla Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Tror du må gå inn på kontrollpanelet, kontrollere, høyreklikke på kontrollen og krysse av på noe i boksen som kommer opp der. Husker ikke helt nøyaktig Lenke til kommentar
Superalex1 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Tror du må gå inn på kontrollpanelet, kontrollere, høyreklikke på kontrollen og krysse av på noe i boksen som kommer opp der. Husker ikke helt nøyaktig YES! fikk til! takk for hjelpen, hadde alrdi funnet ut av dette selv Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Flott! Hvordan funker det nå synes du og hvilken map bruker du? Lenke til kommentar
Superalex1 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Flott! Hvordan funker det nå synes du og hvilken map bruker du? Syntes at det funker kjempe bra, litt uvant men bruker patchen, har ikke fått testet ussr mappen enda, men skal se om jeg får tid til å teste den i løpet av uken Lenke til kommentar
AndreHB Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Yes da har jeg fått meg grom spillet og G25 rattet! Drit fett spill, men jeg får f*** meg ikke rattet til å fungere. jeg har prøvd alt jeg kan komme på, innstalert driver og alt. problemet er at rattet og pedalene ikke fungerer! noen som har et svar? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå