Gå til innhold

euro truck simulator


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Apropo maps, noen som vet hvordan det er å kombinere dem? Har lagt inn en del, men det virker som det er kun det første kartet man legger til som fungerer. Det er ihvertfall det eneste som vises på Navigation.

 

Tenkte forresten å lage en "pakke" med grunnleggende mods, og jeg har prøvd å finne en som gjør om navn på lastebiler og firma til ordentlige navn. Noen som har sett noe slikt?

Lenke til kommentar

Her er en mod som gir deg ekte firmaer. Når det gjelder maps kan du som regel bare ha en om gangen.

 

Har kommet en demo av Euro Truck Simulator Gold Edition på tysk: http://spiele.download.t-online.de/Euro-Tr...usiv-Demo/60123

Demoen inneholder den nye patchen med nye veier (masse landeveier) og Storbritannia. Er også andre mindre forskjeller. Nye skilt, nye lyder bedre støtte for ditt og datt osv..

Lenke til kommentar

Det virker som den nye patchen blir bra ja (venstrekjøring i GB). Har sittet å prøvd litt kart mod'er, men det jeg virkelig savner er ett kart som legger til flere veier, men også mange flere byer i det europa som allerede er med å spillet.

 

Har funnet en mod som oppretter en del byer, men bare i øst-europa, og noen landeveier i resten. Den funkerer jo ganske bra, men jeg tror ikke de fleste veiene er "pratiske" nok til at jeg kommer til å kjøre dem mer enn en gang.

 

Jeg synes det skulle vært minst 2 byer per land, men at tyskland og frankrike godt kunne hatt ti. Og Italia kunne hatt 7.

 

Det hadde også vært stilig hvis det hadde vært avstikkere til landsbyer rundt omkring. Kunne vært så enkelt som bondegårder (eurogoods) med noen hus rundt.

 

Får håpe det kommer i senere patcher.

 

Hadde en bug i demoen, slik at knappene ikke vistes, men kildeteksten var synlig. Da så jeg noe som sikkert de fleste lastebilkjennere ser automatisk og det var; Swift = Scania, Majestic = Mercedes, Runner = Renault og den siste = Volvo. Har prøvd å finni en patch som gjør om dette i spillet. Men det har jeg ikke funnet

Lenke til kommentar

Hehe ;) Har testet den selv og det virker egentlig ganske bra. Endelig flere landeveier i de gamle landene og England er egentlig ganske stilig. Kjøring på "feil side", masse nye skilt, grei natur osv.. Polen er nesten helt forandret med masse nye landeveier. Frankrike og Tyskland har også fått noen flere veier. Motorveier til Calais i Frankrike og landevei mellom Bordeaux og Lyon. I Tyskland har det kommet en ny vei mellom Berlin og Frankfurt. Har også kommet en radio du kan spille av musikk mens du spiller med nå. Ellers har lydene blitt bedre og grafikken lagger mindre på svakere maskiner.

 

Ikke noe å hoppe i taket for, men helt grei patch :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...