Gå til innhold

euro truck simulator


Anbefalte innlegg

Prøvde demoen, den var ok. Har 18 Wheels of Steel Long Haulin', var gøy dei første dagane, men så blei eg lei av det. Bruker dere ratt når dere spelar?

ja det gjør vi ;D det er dobbelt så mye bedre enn å trykke på noen piltaster :p det blir kjedelig når man sitter å kjører i strekk med tastatur :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Prøvde demoen, den var ok. Har 18 Wheels of Steel Long Haulin', var gøy dei første dagane, men så blei eg lei av det. Bruker dere ratt når dere spelar?

ja det gjør vi ;D det er dobbelt så mye bedre enn å trykke på noen piltaster :p det blir kjedelig når man sitter å kjører i strekk med tastatur :p

Kor kan eg få kjøpt eit slik ratt (helst billig)? :)

Lenke til kommentar
Prøvde demoen, den var ok. Har 18 Wheels of Steel Long Haulin', var gøy dei første dagane, men så blei eg lei av det. Bruker dere ratt når dere spelar?

ja det gjør vi ;D det er dobbelt så mye bedre enn å trykke på noen piltaster :p det blir kjedelig når man sitter å kjører i strekk med tastatur :p

Kor kan eg få kjøpt eit slik ratt (helst billig)? :)

det spørs , menne jeg har sett på komplett.no eller cdon.no der får man et billig ratt til 400 eller no ;D

Lenke til kommentar

Haha, tror faktisk ikke det kommer noe patch jeg. Mener å ha lest at det går rykter om at det aldri vil komme noe patch, at de bare sa det for å selge flere spill. Ganske tragisk om det stemmer :rofl:

Synes spillet har et potensiale og skulle ønske de kunne fortsette å støtte det, men hvis de har "lurt" oss for å få oss til å kjøpe spillet synes jeg det er skikkelig råttent gjort! De jobber visst også med tre nye spill nå tror jeg...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

NICE :D

 

15. april i Tyskland, spennende å se når det kommer til UK.

 

Lurer på hvordan ferge konseptet blir. Kjøre på fergen og vips er man over, eller vil man se fergen cruise over, eller vil man kunne gå rundt i båten å leke seg tro?

 

Uansett, godt å endelig høre noe om denne patchen

Lenke til kommentar

Nå har jeg fått spilt ut demoen, og skal til å betale for å få fullversjonen.MEN, når jeg har skrivd inn konto nummer osv, så sier denne dumme maskinen at kodene ikke er riktig. Prøver igjen, og igjen, og harn står fast på sitt. Noen som vet om noen løsning? Er det noen annen måte å få tak i det på en å gå gjennom nettsida dems?

 

PS: Noen som vet om Logitech driving forsce pro funker på ETC?

 

Takk for hjelpen

Lenke til kommentar
Nå har jeg fått spilt ut demoen, og skal til å betale for å få fullversjonen.MEN, når jeg har skrivd inn konto nummer osv, så sier denne dumme maskinen at kodene ikke er riktig. Prøver igjen, og igjen, og harn står fast på sitt. Noen som vet om noen løsning? Er det noen annen måte å få tak i det på en å gå gjennom nettsida dems?

 

PS: Noen som vet om Logitech driving forsce pro funker på ETC?

 

Takk for hjelpen

 

Noen steder må man skrive kontonummeret slik: 1111-1111-1111-1111.

Lenke til kommentar
Nå har jeg fått spilt ut demoen, og skal til å betale for å få fullversjonen.MEN, når jeg har skrivd inn konto nummer osv, så sier denne dumme maskinen at kodene ikke er riktig. Prøver igjen, og igjen, og harn står fast på sitt. Noen som vet om noen løsning? Er det noen annen måte å få tak i det på en å gå gjennom nettsida dems?

 

PS: Noen som vet om Logitech driving forsce pro funker på ETC?

 

Takk for hjelpen

Skjer ofte med meg også på nettbutikker. Har opplevd det på både Playstation Network, Wii, Xbox Live og noen andre nettbutikker.

ETS kan også kjøpes i disse butikkene.

Regner med at Logitech rattet funker, men skal ikke si noe sikkert.

Endret av LucarioX
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei ^^

Jeg har akkuratt installert ETS. og jeg har lasta ned mods "maps" har testa spillet først. menne fant ikke noe MOD mappe i spill\ETS. (installert på ekstern hdd, lite plass på c:\ ) også lagde jeg en mappe som het MOD, og extrakta tinga der osv. men ingen av dem funker ingame? any idea?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...