Gå til innhold

euro truck simulator


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

¨hei, er det noen som vet åssen man åpner de filene man laster ned når man skal ha mods å sånt ? jeg har alzip, åsså når jeg trykker på den filen så trykker jeg på extract men da jeg legger de inn så er det ingen nye mods der :S ...... HJEEEELP håper på å få svar fortest mulig :D

Lenke til kommentar

Nettopp skaffet meg Truck Simulator. Jeg starter i Tsjekkia, men et problem:

 

Jeg gjorde det første oppdraget. Da jeg fikk penger og sånt sto det bare "You have not enough money to continuer", noe i den duren. Må jeg starte på nytt? Synes det er kjipt, for tar så lang tid å reise fra Praha til Warzawa liksom.

Lenke til kommentar
noen som kan si meg åssen man legger til en mods ? jeg skjønner ingenting :p får det ikke til.

 

Begynn med å laste ned programmet WinRAR (bare å Google "download WinRAR" eller noe sånn så finner du det..) og installer det på PCen din, legg gjerne til en snarvei på skrivebordet. Deretter laster du ned RAR. filen med moden du skal installere og legger den på skrivebordet. Deretter dobbelklikker du på RAR. filen slik at den blir åpnet opp i WinRAR. Trykk nå på "Extract To" knappen og en ny boks åpner seg. Her merker du av på "Dektop" eller "Skrivebord" og trykker på "Ok" knappen. Når du har gjort det dukker det opp en ny mappe eller noen filer på skrivebordet ditt. Ligger det nå en ny mappe på skrivebordet åpner du den, drar scs. filene ut på skrivebordet (om det ikke ligger noen ny mappe der ligger sannsynligvis scs. filene allerede på skrivebordet ditt..) og åpner Documents/My documents mappen din. I dokumentene dine skal det ligge en mappe som heter "Euro Truck Simulator", dobbeltklikk på mappen og trykk deg videre inn på enda en mappe som heter "mods". I denne mappen skal du legge scs. filene du lastet ned. Etter du har gjort dette er det bare å starte spillet og kose den med dine nye mods ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...