Paisley Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Hmm, er det i det hele tatt mulig å selge/overføre programfilen ETS til en annen person/pc?? Lenke til kommentar
Superalex1 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Hmm, er det i det hele tatt mulig å selge/overføre programfilen ETS til en annen person/pc?? du tenker på å gjøre slik at du kan spille det på en annen data uten å betale for det en gang til? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Bilder fra den nye patchen med nye veier og UK! Bildene er hentet fra: http://eurotrucksimulator.com/gallery.php?...1&gallery=3 Endret 11. oktober 2008 av LucarioX Lenke til kommentar
gtamann Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Ser flott ut gleder meg Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Testet ETS for første gang nå og bruker selvfølgelig G25 rattet mitt, men det jo totalt monget. På 18WOS så funket det perfekt men her er det jo omtrent umulig å kjøre, reagerer alt for seint og når det først reagerer så svinger det jo alt for mye. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 sitter og lurer, blir det laang tunnel til UK da ? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Om du ser på det siste bilde jeg postet ser du et skilt med en ferge på, er vel derfor ganske sannsynlig at det blir ferge over Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 hmm, lurer hvordan det blir hvis andre biler også skal ta den =\ Lenke til kommentar
Superalex1 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 å faen! gleder meg noen som vet når den nye patchen kommer ut? fant ingen relase dato på siden deres.. Lenke til kommentar
tiiim Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 ...jeg vet ikke når patchen kommer.. sikkert rundt januar/febrar. eller når Rig'n'Roll slippes... Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Skal komme denne høsten Lenke til kommentar
Superalex1 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 litt kult, at man må kjøre på venstre side av veien i england, kommer nok til å bli litt uvant Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Hadde en tur igjen så var spillet 100% DONE/FERDIG/I BOKS/RUNNA you name it Så kom jeg på jeg skulle teste litt windows 7 og hva var det jeg IKKE tok backup av??? Saven min Noe så sat*** irriterende Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Det skal jeg love deg...kom litt gloser når det gikk opp for meg Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Når man har lastet ned en mod, for eks skin for trailer, noen som vet hvordan man bruker den? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Pakker opp RAR filen og legger scs. filen i "mod" mappen du finner under Euro Truck Simulator i Documents. Er som oftest slik du gjør det. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Prøvde det nå men det kommer bare opp feil melding. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Fulgte det ikke med en "readme" fil i moden? Skal stå hvordan du installerer der. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Lasta ned de du nevnte lenger bak i tråden. Tror det stod på tysk der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå