Kristian A.G. Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Noen som vet når oppdateringen/patchen kommer? Den som skal inneholde england/storbritania og flere små veier... Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 I løpet av høsten en gang... Tror ikke vi har fått mer detaljert innformasjon enn det Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Nja, er vell egentlig det samme landskapet overalt. Blir kjedelig i lengden. Lenke til kommentar
Superalex1 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 kan noen fortelle meg på en enkel måte hva en mod er? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 kan noen fortelle meg på en enkel måte hva en mod er? Mod står for modifikasjon. Enklere blir det ikke. Lenke til kommentar
Superalex1 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 kan noen fortelle meg på en enkel måte hva en mod er? Mod står for modifikasjon. Enklere blir det ikke. hehe:p det ble litt for enkelt:p hva gjør man med en mod? Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 I dette tilfellet putter du dem i form av SCS filer i Mine dokumenter\Euro Truck Simulator\mod Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 En mod kan være i dette tilfelle at noen har laget ekstra veier og andre lastebiler. Vips har du fått et litt "nyere spill" Lenke til kommentar
Superalex1 Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 En mod kan være i dette tilfelle at noen har laget ekstra veier og andre lastebiler. Vips har du fått et litt "nyere spill" aha.. kor du laste ned mods da? Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Finner linker i denne tråden...husker ikke hvilken side...så bla igjennom hele tråden så skal du nok bli litt klokere Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) Er det noen her som faktisk vet om de nye kartene som kommer til Euro truck simulator, kommer til og ha mer variasjon. for jeg synes spillet er for ensformig. Samme veier å biler og natur. Overalt! Skulle vært snøfylte veier der det snødde skikkelig, skogsveier m.m. Men det er vell bare ønsketenking. EDIT: Leif Endret 26. september 2008 av viking665 Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Fant to ganske kule maps (mods) med mye landevei. Noen tofeltsveier i Tyskland og en lang landevei mellom Bordeaux og Lyon. Virker ikke som om det er så mange bugs på de heller. Anbefalles! Link 1 Link 2 Kan selvfølgelig ikke garantere at de funker eller ikke ødelegger noe, men de fungerer hvertfall helt utmerket her! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Lasta ned modden og skulle til å spille, men så legger jeg merke til at Anti Alishing er borte? O_O Hva pokker? *irritere seg over kantete biler* Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Hmm, er det i det hele tatt mulig å selge/overføre programfilen ETS til en annen person/pc?? Lenke til kommentar
PcAj Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Noe lignende: http://store.steampowered.com/app/12520/ ? Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Hva gjør jeg med: "An unknown error has occurred"????? Noen sier jeg må fjerne en fil. Har administratorrettigheter. Får ikke startet spillet.. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 ReVolvolution: Hmm, hadde et lignende problem selv tror jeg. Mener å huske at jeg slettet config.cfg filen og at det funket igjen da... FluffyPinkSheep: Kan ikke huske å ha hatt det problemet selv. Hvilken mod var det du lastet ned? Kanskje det hjelper å fjerne den for å så legge den inn på nytt? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Virker som om anti-alishing er på, men, inne på options står det bare "off" :S Lastet ned den modden rett her oppe. Lastet også ned noen truck-mods, men, går ikke an å bruke savegames =( Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Du kan jo fjerne mod`sene en etter en og eliminere ut den som foråsaker feilen om du skjønner hva jeg mener. Men nå er det vel ikke et veldig stort problem det med Anti Alishing? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Nei nei, selvfølgelig ikke, bare det at jeg irriterer meg over de kantene på bilene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå