Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Noen spørsmål. 1. Hvor i spillet skal man gjøre disse knappene for motstand?? 2. Er det i det hele tatt radio, slik som i 18WOS?, 3. De forskjellige "achievement'sene" slik som å ta x antall bilder o.l, har dette noe å si? 4. Noen som har tips til litt "juksing", da det tar hundre år å få nok penger?? EDIT: Rattet fungerer Goodall! Men lurer på dette med motstand enda! 2. Er ingen radio nei. 4. Skriver juksingen i Spoiler, siden jeg respekterer at det er mange som ikke vil lese dette, og som er imot juksing! 1. Gå på min datamaskin. 2. Gå til "mine dokumenter/brukernavn, evt. Documents And Settings/brukernavn 3. Så Velger du i mappen på brukernavnet, Euro Truck Simulator. 4. Inne i Euro Truck Simulator mappen går du inn i mappen "Save", så går du inn i mappe 1 eller 2. (mappe 1 er første save, mappe 2 er andre osv.) 5. Åpne filen "game" Filen er en sii fil som du kan åpne med notisblokk. 6. Her skal du bla deg ned til du finner linjen bank : _nameless.0641.8B48 { (tallet kan variere) Du finner denne linjen etter et avsnitt, og det er ganske langt oppe, så du bare blar deg nedover forbi linjene ; Companies, Countries, Game process, t.o.m "achieved_feats" 7. Da skal du se en linje der det står money_account: 87389854 Tallene er ut ifra hvor mye du har på kontoen din. 8. Nå endrer du bare den linjen: money_account: 87389854 Og skriver inn det du vil ha. Det er mulig du får problemer om du har for mange tall, f.eks "999999999999999999999999999999999999" Men dette vet jeg ikke. Om så er tilfelle, kan du gå tilbake og endre ved senere annledning. Som du ser er det mange andre linjer du kan endre på og, men dette er en av de. 9. Når du har endret tallet trykker du på "fil og lagre", evt. CTRL + S. Så lukker du dokumentet, mappene og starter spillet. Du loader deretter saven du har modifisert, og da skal du ha mer penger Lykke til! Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Har 18WoS Haulin fra før, men så fikk jeg høre om ETS, de følgende 30min. gikk sånn: Lasta ned demo -> Spillet lagga -> styringa var upresis -> det var jo BARE motorvei -> må KJØPE land?? Hææ?? -> Sletta demoen og spilte videre på 18 WoS Haulin... Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 (endret) Tenkte jeg skulle kjøre unna trafikk lyset , men før jeg så det så fikk jeg ikke bremset, så her sitter jeg stuck Endret 6. september 2008 av Silo Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Make Emergency call?? Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 funker ikke blir ikke satt tilbake på veien og har ikke sava på lenge, FUCK SAKE Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Du kan trøste deg med at den AUTO saver vær gang du sover og du har fullført oppdrag, altså levert et lass Så hvis det ikke er lenge siden du sov eller leverte et lass så er du HAPPY Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 må kjøre fra paris igjen da sucks, jeje! Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Så ut som at du hvertfall har nok penger , cheaterboy Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Ja det var mye tryggere når man hadde en ræva klasse C lastebil og måtte sove på annenvær bensinstasjon, med andre ord det ble ofte autosave Med en TOPP klasse A så kjører man så jæ*** langt før man trenger søvn. Fra Roma til Barcelona og bare sovet en gang i mellom er jo ikke sunt Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Cryflopp kjedelig å kjøre SAMME VEI om og OM igjen! grinde kjøring, er jo kjedelig så måtte liksom ha de nye områdene vet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 ooo "zeh powah of cheating strIkeZ agAIN" ? :!: Lenke til kommentar
Kristian A.G. Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Noen flere enn meg som synes prisen på bensinstasjonene burde variere mer? Nå har jeg bare fått åpnet Nederland, Tyskland og Belgia, men har foreløpig bare sett to forskjellige priser: €1.257 og € 1.572 (kan hende jeg husker litt feil, er på jobben så får ikke sjekka, men i alle fall, det er bare to priser og den ene starter på €1.2 og den andre på €1.5) En annen ting jeg synes er litt merkelig er at man kan frakte en type gods fra en by til en annen, og så frakte akkurat samme gods tilbake til den byen man kom fra. Burde være litt mer logikk i hva de forskjellige byene etterspør. Og når jeg først er inne på etterspørsel av gods, hva er den prosentbaren god for når man skal velge hva slags gods man skal frakte? Det eneste er jo at hvor lavere prosenten er så får man som regel høyere pris på det man frakter. Men er det noe point at den vises i spillet? Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) i madrid traktene er det 1.039 eller no BILLIGST 1.572 er det på ALLE grenseoverganger Polen er også billig med 1.0xx ellers er det 1.1xx litt opp og ned så synes variasjonen av priser er greit nok alle land har forskjelllige priser og grensene er LIKE uansett og dyrest Endret 8. september 2008 av Goodall Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Whoho, ETS ruller Et par spørsmål IGJEN... 1. Er utrolig kjedelig å kjøre frem og tilbake, uten noe radio slik som i 18WOS. Er det mulig å legge inn musikk fra itunes inn på ETS? 2. Lastet ned en mods til en vei, hva/hvor installerer jeg filen?? På forhånd takk Endret 8. september 2008 av Paisley Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Jeg har bare på winamp i bakgrunnen jeg FUNKER bra det mods for andre svare på Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Jeg har bare på winamp i bakgrunnen jeg FUNKER bra det Winap, hva er det?? Er en 13 år gammel grønnskolling skjønner du :!: Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Winamp er en musikkspiller. Hvilken mod? Hvor har du lastet den ned? (Link takk.) Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 here you go: Link Really big problem: Rattet (logitech driving force pro) fungerer ikke lenger. Har koblet det til før jeg begynte ETS, har restartet maskinen før så koble det til igjen, uten hell. Ikke en knapp på rattet fungerer, rattet og pedalene svarer ikek, tiltross for at de også er valgt i options. En annen ting. Samtidig som at rattet ikke fungerte, var det ikke noe force feedback i rattet, som det hele tiden har vært. HEEEELP!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Mods kan du laste ned fra truckpool forumet. (Du må kanskje registrere deg der for å se Euro truck seksjonen, er ikke sikker) http://truckpol.proboards35.com/index.cgi?board=mod legg moddene(.SCS filer) i Mine dokumenter\Euro Truck Simulator\mod Det er veldig enkelt. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 (endret) here you go: Link Really big problem: Rattet (logitech driving force pro) fungerer ikke lenger. Har koblet det til før jeg begynte ETS, har restartet maskinen før så koble det til igjen, uten hell. Ikke en knapp på rattet fungerer, rattet og pedalene svarer ikek, tiltross for at de også er valgt i options. En annen ting. Samtidig som at rattet ikke fungerte, var det ikke noe force feedback i rattet, som det hele tiden har vært. HEEEELP!!!!!!!!!! Der slutta rattet mitt å funke også. TOTALT UFUNK...fatter ikke hvorfor fyrte opp nfs mw og der var alt 100% lækkert..så tror jaggu jeg skal prøve og innstalere spillet på nytt jeg...ser ikke ut som det skal bli bra av seg selv i hvertfall EDIT: Innstalere på nytt var ingen suksess...men tenkte ok...prøve noe annet Satt på bare KEYBOARD...gikk ut av spillet og inn igjen Satt på at jeg skulle bruke ratt og da funka alt SMÙRT igjen Endret 13. september 2008 av Goodall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå