alexander86 Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 lastet ned mange versioner av dette nuh, og får samme feilen opp hvordan fikse dette? takk Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Du skal ikke åpne fila i gedit, det er en kjørbar fil. (Grunnen til at den åpnes i gedit når du klikker på den er sannsynligvis fordi den inneholder et script i starten av fila, altså tekst). Velg "Kjør" (ALT+F2?), og skriv "sh full path og filnavn". Lenke til kommentar
alexander86 Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 aah, tnx :!: Lenke til kommentar
alexander86 Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 bare få til at andre logge seg på den da uten for LAN Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Det fikser du i rutern Lenke til kommentar
alexander86 Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 nytt kjapt spm det går an og få opp bilde på selve serveren prøvde da å kjøre denne screen ./start.sh +dedicated +lowPriority fulgte denne guiden http://gentoo-wiki.com/HOWTO_Setup_A_Battl...edicated_Server men får da opp feilmld "-bash: screen: command not found" hjelp :!: Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Som feilmeldingen sier. kommandoen screen finnes ikke Lenke til kommentar
alexander86 Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 ja, fult klar over det,, sorry men det var et håpløst svar men alle guidene jeg har fulgt står akkurat det. nen tegn som skal foran? andre måter? Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 screen er et program som må innstalleres ved siden av. Finnes nok i pakkebrønnen Lenke til kommentar
alexander86 Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 ok, har du noen linker? er dette noe du vet eller tror? Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Har ingen linker. Men søk etter pakken screen i pakkebehandleren. Den finnes her i debian hvertfall Lenke til kommentar
alexander86 Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 har lastet ned en version av dette, men irker ikke som det fungerer, uansett hva jeg kjører det i.. terminal eller kjør.. så forsvinner den med en gang Lenke til kommentar
alexander86 Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) da var det i orden, men nye spm følger jeg får den ikke online. den ska ltil og starte med får opp en kommer noe skrift, så "dør den" altså den loader ikke feil mld jeg får opp er "timer destroyd (rc 0) før den forsvinner, varer ca 2-3sec.. før standar linux server bilde kommer opp, men uten at servern starter, poster bilde imorgen Endret 28. oktober 2007 av alexander86 Lenke til kommentar
alexander86 Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2007 (endret) fant ut etter mye om og men, at jeg må vist legge in dns´n der? noen som vil bekrefte, avkrefte dette? hvis jeg skriver min lokale ip kommer den opp lokalt skriver jeg wan addressen min får jeg opp dns error Endret 11. november 2007 av alexander86 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå