Gå til innhold

TEST: Intel-duell


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette var ein fin test, ja - interessant å sjå dei dei svakare og sterkare sidene til to- og firekjerneprosessorar! :)

 

Redigert: Det eg kanskje saknar var at de hadde bruka PCMark Vantage i staden for eller i tillegg til PCMark '05, ettersom Vantage etter det eg forstår skal utnytte fleire kjernar betre enn sin forgjengar. Dessutan kjem vel Crysis-demoen ut i natt, og det hadde vore artig å sett ein test av denne og på desse to prosessorane.

Endret av Garegaupa
Lenke til kommentar

jeg syntes de som velger Dual Core har mye penger til overs. siden Q6600 drar mye bra når den skal jobbe med mye om ganga.

 

hvorfor tester de ikke UT3 ? den skal utnytte 4 kjerner max. da knuser den e6850. så hvorfor kunne denne testen ventet litt til det kom mere programmer/spill som støtter 4 kjerner.

 

akuratt som en bil Vs trikk i å transpotere flest folk. og så er det ikke strømvaiere i den byen....hvem vinner da? seff bilen

 

men når det kommer strømvaiere i byen vinner trikken.

 

 

syntes dette ble å henge ut Q6600 for å være dårlig. test heller XQ6850 mot E6850 mot hvernadre

Lenke til kommentar
syntes dette ble å henge ut Q6600 for å være dårlig. test heller XQ6850 mot E6850 mot hvernadre
Ja, pris er irrelevant.

 

jeg syntes de som velger Dual Core har mye penger til overs. siden Q6600 drar mye bra når den skal jobbe med mye om ganga.
Egentlig ikke, du får en dualcore (av samme arkitektur) klokket høyere enn Q6600 til en rimeligere pris.

 

---

Synes det er litt rart at så mange velger Q6600 til en "gaming"-maskin. Tror det er delvis for skryterettigheter og delvis på grunn av at de har urealistiske forventninger til fremtidige spill.

Endret av haalo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...