Chaqwa Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Ble veldig frista til å kjøpe ps3 fra VGP. Jeg vet at den ikke spiller pal ps2-spill, spiller egentlig ikke no rolle for meg. Men DVD-spilling er en viktigere faktor for meg så spørsmålet er at den om den kan spille av sone 2 DVD-er. Litt kjipt om jeg ikke får sett noe av dvd samlingen min Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Nei, den gjør ikke det, ikke sone 2 som er brent engang Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 Noe så unødvendig Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Men den spiller brente sone 1 DVD-er? Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Brente filmer er vel som regel sonefrie?... Jeg tror du kan kjøpe en sone 1 film, og deretter kopiere den til PC-en og brenne ut en annen kopi, da skal jeg da tro at det funker på ps3. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Den spiller brente Sone1 filmer ja Spesielle med PS3 er at den sjekker oppløsningen på filmene, så det hjelper lite om en film er sonefri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå