Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Varslingstjeneste med bruk av andres innhold.

reminik

Anbefalte innlegg

Heisann.

Har jo vært mye diskusjoner rundt Rubrikk.no i det siste og deres tvist med Finn.no, da Rubrikk.no henter annonsene fra finn, viser delvis på sin side, for så å sende brukerene til kilden.

Dette er jo forsåvidt en lovlig måte å gjøre ting på så lenge man sender brukeren til kilden for å vise all info om annonsen, right?

Jeg er igang med å utvide Anbudstorget.no?`s tjeneste, så vi kan hente inn anbud fra andre nettsider som finn.no.

Har snakket med Finn.no og de synes det er greit at vi lager en tjeneste (så da er jo Rubrikk.no frittatt og) hvor vi sender brukeren til kilden hvis de ønsker mere info.

Er det greit for meg å lage en varslingstjeneste på disse annonsene? så bedrifter innen forskjellige kategorier får disse annonsene når noe passer ?

I den sammenheng gjøre at de må logge seg inn, eller registrere seg for å få tilgang til å bli sendt videre til kilden...

Røregger Oslo - Elektriker Oslo - Snekker Oslo

Endret av reminik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vet ikke om jeg fullt ut oppfatter innlegget , men hvem som helst kan benytte søkerprogrammet Copernic Agent for å bli oppdatert på nyheter innen valgt felt. Agenten / softwaren kan innstilles til kontuerlige søk.

Sånne programer bruker seg av fritt tilgjenlige RSS-feeds fra de respektive nettstedene, vi og samler inn slik data og bruker i nyhetsfeeden på hw.no.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...