Gå til innhold

Får ikke avsluttet Windows?

Anbefalte innlegg

Heisann...

Jeg trenger hjelp..

Jeg har fått meg en ny laptop med Vista, og alt har fungert knall bra..

Helt til nå i det siste, nå får jeg plutselig ikke logget av og avsluttet lenger.. Systemet henger seg opp.

Msn får jeg ikke startet, men når jeg kikker på oppgavebehandlingen, så står det at Msn er i prosessen(og jeg får ikke avsluttet der heller)

Har prøvd og fjerne Msn fra kontrollpanel og manuellt, uten hell...

Det ligger alltid en fil igjen i Msn mappen og det er: fsshext.8.1.0178.00.dll

Har kjørt flere virusprogrammer også: Spybot S&D, Xoft Spy, a-squared Free, Super Antispyware, Ad-aware, Symantec

Håper noen kan hjelpe meg her, kjedelig når slikt ikke fungerer... ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da kan du sjekke i Pålitelighetsovervåkningen og se om den kan fortelle hva som gjør PC-en 'ustabil'.

Kontrollpanelet -> System og vedlikehold -> Ytelsesinformasjon og verktøy -> Avanserte verktøy -> Pålitelighets- og ytelsesovervåkning.

Velg Pålitelighetsovervåkning.

Under selve diagrammet (viser en skala fra 0 - 10, der 10 betyr stabil) finner du en Systemstabilitetsrapport som kanskje kan si noe om hva slags feil det er.

Lenke til kommentar

Kikket nedover listen der, og fant første feilen 09.10, og det tror jeg stemmer med når ting begynte og skje på PC-en...

Og feilen er som følger:

Programvare: Windows Live Messenger

Versjon: 8.1.0178.00

Aktivitet: Endring av programkonfigurasjon

Aktivitetsstatus: Feil

Dato: 09.10.2007

Og det er jo den dll-filen jeg ikke får fjernet fra Msn mappen... hmmm, hva skal jeg gjøre? Any idea?

Nå har jeg fått fjerna Msn fra PC-en... Det har jeg klart en gang før også... Men om jeg legger det inn igjen, så får jeg samme problemet... :(

Endret av chain666
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...