Joachim_F Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Du er ferdig med Half-Life 2: Episode Two, men er fortsatt sulten på mer? Vi har svaret her. Les mer Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Dette skal absolutt lastes ned senere i dag. Mange, mange takk for tipset! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Hvor langt er det? altså hvor lenge tar det og spille gjenom? Lenke til kommentar
binko Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Dette spillet er, som artikkelen sier, helt fantastisk kult. Er kanskje litt uenig i at den føles som om den var inkludert i Half-Life universet. Men det syntes jeg forsåvidt om Episode One og... Burde prøves! Ha en fin helg! Lenke til kommentar
Kongbob Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Regner med denne er kjent: http://www.hl2mods.co.uk/ Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Jeg leste dette nettop, dette må testes Lenke til kommentar
War Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Ferdig med episode 2 idag ,kunne ikke passet bedre. (prøvde hl1 gammle grafmotoren Blææ æsj så dårlig ser ut som man har pusset skjermen med sandpapir. Lenke til kommentar
Parapraxis Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Var litt kryptisk den siden, det er metastatis_patched.exe filen som vil innstalere spillet ikkesant? Er liiitt skeptisk til ukjente .exe filer skjønner du... *edit* exe fila er goden, kan nås direkt her. krever Half Life Episode One for å kunne spilles. Endret 26. oktober 2007 av jazzfudge Lenke til kommentar
War Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 # Singular Transmission (HTTP, 1.6x108 octets) Lenke til kommentar
Toxin Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) En ganske kul campaign som tar en stund å spille gjennom. Ganske imponerendes brettdesign, men personlig synes jeg det var litt rotete til tider. Med det mener jeg at det ikke alltid var like lett å se hvilken vei en skal springe og hvor en har vært før... Er litt verre nøtter å knekke her ja enn i hl2, men de går greit da problemet hovedsakelig er å se hva en skal gjøre. Er for øvrig enig i 'anmelderen' at de bryter opp gameplayet litt for masse...kanskje en mellomting mellom vanskelighetsgraden i hl2 og dette her. ...forresten så er dette en del av en pågående fortelling og selv om det har en slags avslutning så vil det komme nye chapters Endret 26. oktober 2007 av Toxin Lenke til kommentar
akarno Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Wah! Overksriften skremte meg! Trodde det sto "Slutten på mer half life 2?" Høres herlig ut, det må jeg prøve! Lenke til kommentar
Tore Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Det er skikkelig et år siden jeg spillte dette, ble meget imponert over jobben Adam Foster har gjort, god flyt i spillet, hadde ikke vært stort bedre om valve hadde gjort det selv..... Endret 26. oktober 2007 av Scorpioen84 Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Wah! Overksriften skremte meg! Trodde det sto "Slutten på mer half life 2?" Det leste jeg også . Forventet meg noe sånn som "EA-games stopper episode 3" Lenke til kommentar
Tore Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Wah! Overksriften skremte meg! Trodde det sto "Slutten på mer half life 2?" Det leste jeg også . Forventet meg noe sånn som "EA-games stopper episode 3" Jeg leste egentlig det først jeg også... :s Hadde EA vært i bildet hadde det stått, "EA planlegger episode 36"... Lenke til kommentar
slash Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Synes det er positivt at gamer.no også tar for seg modifikasjoner. Har fulgt utviklingen av denne moden, og skrev selv en omtale om denne for en norsk moddingside for ikke så lenge siden. En knallbra modifikasjon som fortjener skryten den får. Lenke til kommentar
War Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) 16:24 laste ned 19:56 rulletekst, andre gang man spiller det og man vet alle triksene gjeter jeg det tar en time. Det var en fet mod, hadde det vært stemmer og ikke tekst hadde det vært 1% bedre. men det er en mod som lar deg spille gjennom originale Half-Life 2 med portals,Det finnes mange sider her på forumet om det og hvordan. Endret 26. oktober 2007 av War Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Husker ikke hva den heter, men det er en mod som lar deg spille gjennom originale Half-Life 2 med portals, den er ganske fet. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Nevnte Minerva i denne tråden. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=850502 Men fikk ikke akkurat spesielt med respons tilbake. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Yay! Herlig, dette skal testes *NÅ*! Episode Two var som en knallgod film, og klarte ikke å stoppe før jeg var igjennom. Klassisk Valve! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg