netphreak Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Jeg kjøpte en brukt WD Raptor i fjor. Nå er den defekt. Men det er jo 5 års "begrenset garanti" på denne... Hos wdc.com har jeg sjekket om disken er godkjent for garanti, og det er den (produsert i 2005). Men de lar meg ikke fullføre RMA saken Hvordan er prosedyrene for retur av defek hardware fra WD? Jeg vet jo ikke hvilken webshop som har solgt den i Norge... Lenke til kommentar
andylove Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Jeg kjøpte en brukt WD Raptor i fjor. Nå er den defekt. Men det er jo 5 års "begrenset garanti" på denne... Hos wdc.com har jeg sjekket om disken er godkjent for garanti, og det er den (produsert i 2005). Men de lar meg ikke fullføre RMA saken Hvordan er prosedyrene for retur av defek hardware fra WD? Jeg vet jo ikke hvilken webshop som har solgt den i Norge... Du tar kontakt med nettbutikk der du kjøpte den, for de sender tilbake disse diskene til WS selv. Ingen av de raptor diskene blir særlig testet annet enn å sjekke om de starter opp. Deretter får de ukritisk RMA fra WD, så bare henvend deg til stedet hvor du kjøpte diskene. Lenke til kommentar
netphreak Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 Jeg kjøpte en brukt WD Raptor i fjor. Nå er den defekt. Men det er jo 5 års "begrenset garanti" på denne... Hos wdc.com har jeg sjekket om disken er godkjent for garanti, og det er den (produsert i 2005). Men de lar meg ikke fullføre RMA saken Hvordan er prosedyrene for retur av defek hardware fra WD? Jeg vet jo ikke hvilken webshop som har solgt den i Norge... Du tar kontakt med nettbutikk der du kjøpte den, for de sender tilbake disse diskene til WS selv. Ingen av de raptor diskene blir særlig testet annet enn å sjekke om de starter opp. Deretter får de ukritisk RMA fra WD, så bare henvend deg til stedet hvor du kjøpte diskene. Som jeg skrev - jeg vet jo ikke hvor disken er kjøpt Lenke til kommentar
pertm Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Som jeg skrev - jeg vet jo ikke hvor disken er kjøpt Kan du ikke spørre selger eller vedkommende du fikk disken fra? Lenke til kommentar
andylove Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Jeg kjøpte en brukt WD Raptor i fjor. Nå er den defekt. Men det er jo 5 års "begrenset garanti" på denne... Hos wdc.com har jeg sjekket om disken er godkjent for garanti, og det er den (produsert i 2005). Men de lar meg ikke fullføre RMA saken Hvordan er prosedyrene for retur av defek hardware fra WD? Jeg vet jo ikke hvilken webshop som har solgt den i Norge... Du tar kontakt med nettbutikk der du kjøpte den, for de sender tilbake disse diskene til WS selv. Ingen av de raptor diskene blir særlig testet annet enn å sjekke om de starter opp. Deretter får de ukritisk RMA fra WD, så bare henvend deg til stedet hvor du kjøpte diskene. Som jeg skrev - jeg vet jo ikke hvor disken er kjøpt Auda, sorry. Leste ikke posten helt nøyaktig. Men serienummer på disken er registrert der den kommer fra, så du kan ta utgangspunkt i den. Evnt høre med vedkommende du kjøpte disken fra. Lenke til kommentar
netphreak Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 Kjøpte på finn.no, og selger svarer ikke :/ Hvordan kan jeg finne ut hvor disken er kjøpt ut i fra serienummeret? Lenke til kommentar
andylove Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Kjøpte på finn.no, og selger svarer ikke :/ Hvordan kan jeg finne ut hvor disken er kjøpt ut i fra serienummeret? Den tunge måten: Ring rundt til de forskjellige nettbutikkene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå