lil7star Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Nå setter jeg meg snart ned og lager bokstaver av korrekturlakk og forsegler med klarlakk, asså!! Men før jeg gjør det, noen som har tips om nettsted som selger bokstaver man kan lime på?? Eventuelt bedre tips til hvordan man kan lage? Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Røkt nervegass idag eller? Det inlegget gir ikke mening om jeg så holder laptopen opp/ned/sideveis når jeg leser det. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Røkt nervegass idag eller? Det inlegget gir ikke mening om jeg så holder laptopen opp/ned/sideveis når jeg leser det. Han lurer på om "noen som har tips om nettsted som selger bokstaver man kan lime på?" bokhandel er mitt tips Lenke til kommentar
lil7star Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 Røkt nervegass idag eller? Det inlegget gir ikke mening om jeg så holder laptopen opp/ned/sideveis når jeg leser det. Han lurer på om "noen som har tips om nettsted som selger bokstaver man kan lime på?" bokhandel er mitt tips Ja, det var det jeg mente: Bokstavene på tastene mine er i ferd med å slites bort, og jeg var litt opprådd etter å ha søkt MYE etter dette i sted. Bokhandel er ikke et dumt forslag, men det spørs om jeg finner små nok bokstaver der... Hobbybutikker derimot har kanskje sjablonger som jeg kan bruke til å lage bokstaver direkte på tastene med! Forresten: Jeg er ingen han... Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Da ga det litt mer mening ja, når vi snakka om tastatur ^^ Btw, il7star. Forsett å skrive som det andre innlegget du har i denne tråden. Det første var mild sagt grusomt Endret 26. oktober 2007 av ze5400 Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Forresten: Jeg er ingen han... Ahh, sorry. er stort overtall av hankjønn her så det har blitt en vane^^ En annen mulighet er å kjøpe nytt tastatur da. Er mange produsenter som tilbyr det. Kosta 250kr på min laptop Lenke til kommentar
olekrst Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Forresten: Jeg er ingen han... Ahh, sorry. er stort overtall av hankjønn her så det har blitt en vane^^ En annen mulighet er å kjøpe nytt tastatur da. Er mange produsenter som tilbyr det. Kosta 250kr på min laptop hvis ikke du trenger å erstatte noen særnorske bokstaver så er det mulig å bestille fra utlandet. Ser at et søk på "keyboard overlay" o.l gir en del hits. http://www.google.com/search?hl=en&saf...amp;btnG=Search Har dog aldri kjøpt noe sånt selv. Ebay er vel også et sted som det går an å søke på. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 bare en tanke: hvis du har brukt laptopen så mye at skriften på tastene slites bort, begynner du kanskje å bli såpass rutinert at du ikke er avhengig av å se på tastene når du skriver? (samtlige av mine taster er uten skrift og jeg har ingen problemer med å skrive som vanlig) Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Det beste er nok å kjøpe et nytt tastatur. Hva med å oppgi modell slik at vi kan ta et søk for deg? Lenke til kommentar
Innos Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Støtter forslaget til ventle. Du vil både spare penger og skrive raskere (og bedre). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå