f-dalen Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Har en 37 tommers LCD tv (LG, 37LC2RB) som jeg tenkte å koble til PC-en min (Dimension 9150). Har kjøpt en HDMI-kabel og et HDMI-adapter (Bandrigde Blue DVI HDMI Adapter) og trodde jeg hadde alt på stell. Oppdaget kjapt at jeg ikke hadde lyd - gikk så til Claes Ohlson og kjøpte en lydkabel der (rød/hvit i IN på tven) men vet ikke hvor jeg skal plassere enden som skal i PC-en. Logisk nok må det være lyd ut, men får det ikke til å stemme... Noen som kan hjelpe meg med tips/forklaring? Får bilde (ikke på pc samtidig), men ingen lyd.... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Lyd ut på en PC er jo vanligvis en minijack. Så da trenger du bare en overgang fra minijack til phonoplugg, det burde være lett å få tak i. Lenke til kommentar
f-dalen Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2007 Lyd ut på en PC er jo vanligvis en minijack. Så da trenger du bare en overgang fra minijack til phonoplugg, det burde være lett å få tak i. Ok.. takker for svar! Det forklarer det meste... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå