stizi Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Lydkortet mitt er ikke av de beste slagene...men det har funket både bra til spill og til musikk/film.....i det siste så har lyden begynt å skurre når jeg har lydkabelen plugget i......men når jeg drar den litt ut så funker lyden helt fint.......va kan problemet være???? :o Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Kjenner en som har samme problemet. Skyldes sikkert dårlig kontakt (slitasje elns). Lenke til kommentar
striky Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Kan sikkert være en fordel å skifte ut den ledningen Lenke til kommentar
johanlo Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Grunnen er vel at bare den ene kanalen skurrer. Jeg går ut fra at det er minijack-plugg du bruker. Hvis du ser på den vil du oppdage at den består av 3 deler: jord, høyre kanal og venstre kanal. Når du trekker pluggen ut vil det bare være kontakt med jord og den midterste delen av pluggen. Så da kan den ene kanalen på lydkortet eller forsterkeren din være ødelagt. Eller hvis du er heldig så er det bare kabelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå