Ozelot Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Er det det noen som har fått en mail som ligner på den i spoileren? LES HER ALLE SAMMEN; ADVARSEL TIL ALLE DU KJENNER!! Om du får en mail fra Powerpoint presentation 'Welcome to the matrix pps..' så må du ABSOLUTT IKKE ÅPNE den! Det vises et bilde i ca 10 sek. og siden kommer en text 'You´re hard drive is over' og så er alt for sent; alle adresser og alt som du har spart ellers makuleres bort. :-/ Det er ett helt nytt virus som er programmert av en franskpirat som kaller seg Nwin2. KOPIER DETTE TIL ALLE DINE VENNER! DET ER ENORMT VIKTIGT! Og send dette til ALLE kontaktene dine! Jeg blir så lei av å få denne "idiotsikringen" på alle mailene jeg har fått, at jeg begynner å bli småirritert. Jeg har ikke sett et fnugg av denne mailen, og forrige "kjedebrev" som var slik, var falsk til de grader! Endret 26. oktober 2007 av Ozelot Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Jeg får ikke spam-mail jeg. Og jeg bruker faktisk hotmail som min hovedmail. Kanskje jeg bare er heldig. Men så har jeg vært utrolig forsiktig siden jeg opprettet den nye for snart tre år siden. Lenke til kommentar
Brillefin Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Vanskelig å sikre seg mot idiotiske venner Snorre. Få spam-filter som tar de. Har heldigvis ikke fått noe slikt på mange år, men ser folk som signer opp i grupper på facebook for å "hindre de i å stenge facebook!" :!: Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Har også sett denne. Usikkert hva man skal gjøre med det. Har heller ikke sett noe av den e-posten som nevnes heller. Men selve advarselen er nok trygg da men skikkelig kjedelig å bruke tid på sånt. Spamfilteret tar som oftest sånne e-poster likevel. Lenke til kommentar
villhoppe Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Du finner info om den Her (McAfee) Er HOAX Endret 26. oktober 2007 av villhoppe Lenke til kommentar
greiven Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 "You´re hard drive is over" haha, må være en norske som har skrevet dette :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå