Groening Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Da har jeg endelig fått PC-en min tilbake fra reperasjon. Har savnet denne fine laptopen min. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Hva er det du har gjort med den stakkars Thinkpaden, egentlig? Lenke til kommentar
Groening Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 Hva er det du har gjort med den stakkars Thinkpaden, egentlig? Deler av skjermen knuste. Hadde ørepropper på tastaturet når en bestemte seg for at det ville vært mosomt å slenge igjen skjermen. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Hva er det du har gjort med den stakkars Thinkpaden, egentlig? Deler av skjermen knuste. Hadde ørepropper på tastaturet når en bestemte seg for at det ville vært mosomt å slenge igjen skjermen. Kan ikke si noe annet enn at det var fryktelig morsomt (for alle andre enn deg) . Lenke til kommentar
Groening Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 Var enda morsommere når jeg fikk den tilbake. Det var en annen i klassen som også hadde knust skjerm, og laptopen var til repersajon i 2-3 måneder og jeg fikk min tilbake samme dag som han etter bare tre uker. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Var enda morsommere når jeg fikk den tilbake. Det var en annen i klassen som også hadde knust skjerm, og laptopen var til repersajon i 2-3 måneder og jeg fikk min tilbake samme dag som han etter bare tre uker. Haha, minner meg om at folk som hadde bestilt fra Dell etter meg fikk lenge før jeg skulle få. Irriterende at jeg endte opp med en billig HP uten trackpoint . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå