Biarte Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Har hørt at denne skjermen skal være bra. Trenger den til spilling/film. Men den varierer ganske mye i pris....... Det er en Wide-versjon....hvilken av versjonene av Samsung 22" LCD Syncmaster 226BW er best? Takk på forhånd Lenke til kommentar
PanzerLoco Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Lurer på det samme igrunn, har lurt på å kjøre en 17" (samsung syncmaster 730bf) og denne... Kom gjerne med erfaringer folx Lenke til kommentar
supanoob Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Jeg har kjørt på 226BW i et par måneder nå, og kan ikke si annet enn hurra. Nå er vel ikke jeg den heftigste gameren i landet her, men helhetlig noe av det bedre jeg har sett i den prisklassen. Slår lett det jeg sitter med på jobben. Har hvertfall anbefalt alle i omgangskretsen til å vurdere denne nærmere. Noe gjærrig på justeringer, men estetisk, helt nydelig. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Jeg har kjørt på 226BW i et par måneder nå, og kan ikke si annet enn hurra. Nå er vel ikke jeg den heftigste gameren i landet her, men helhetlig noe av det bedre jeg har sett i den prisklassen. Slår lett det jeg sitter med på jobben. Har hvertfall anbefalt alle i omgangskretsen til å vurdere denne nærmere. Noe gjærrig på justeringer, men estetisk, helt nydelig. Enig. Er super-fornøyd med min 226BW. Hadde jeg visst hvor bra skjermen var i forhold til min gamle 17" LCD, hadde jeg skiftet for lenge siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå