Tharos. Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Playstation Eye er igjen tilgjengelig på VGP.CA Bestilt! Hjertelig takk for den UrgeLoL! Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 2. november 2007 Forfatter Del Skrevet 2. november 2007 http://www.gametrailers.com/player/27384.html A look at the games and apps for the Playstation Eye Lenke til kommentar
Tore Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Det er vel logisk å tro at et vanlig webcam eller dv-videokamera ikke vil fungere....? (ev. cam+mic) Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 Noen som har fått kameraet fra VGP? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 I dag fikk jeg kameraet fra Videogamesplus i postkassen, sammen med Stranglehold Collectors edition. Fått testet lite på grunn av jobb og regningsbetaling. Kommer med noen inntrykk senere eller i morgen. Lenke til kommentar
skyggefreaken Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Litt OT men jeg får ikke til å bestille noenting på VGP. Etter jeg har godkjent i nettbanken min, så kommer jeg ikke videre. Det står bare "processing your order " eller noe sånt. Tror det har noe med den 3-siffra koden bak på VISA-kortet. Den får jeg nemmlig ikke spørsmål om å taste inn noe sted. Har noen ett tips? skulle gjerne bestilt meg kameraet jeg også Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Prøv å bruk en annen nettleser. Prøv å oppdater java'en din. Lenke til kommentar
skyggefreaken Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Prøv å bruk en annen nettleser. Prøv å oppdater java'en din. Yezz. Firefox gjorde susen. Da er kameraet på vei. Takker og bukker og snur meg i ring.. Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Bestilte også kun kameraet før helga, håper det kommer snart. Hadde egentlig litt lyst på EoJ også, men vet ikke om det er helt min type spill. Men det er vel sikkert noen snart som vil selge sitt EoJ med masse boosterpacks for en billig penge, men beholde kameraet. Hehe... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Fikk pakken med camen i dag I offisiell Sony pakning Ble sendt forrige ikke torsdagen som var, men forrige der igjen. Sikkert fordi pakken var stor. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Hmm, ser ut til at de nå har gått tom, akkurat når jeg skule bestille... Typisk. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 er 490kr levert & fortullet en god pris på et nytt eye.? Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Tror prisen på det lå på 40 CAD på vgp (uten porto). Disse pakkene pleier å gå igjennom tollen uten problem. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg fikk netopp mitt! Går det ann å bruke Eye som webcam på pc? Betalte 1300kr for Eye of judgement og Timecrisis 4 med GunCon Slapp toll. Lenke til kommentar
Linuxguru Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Kjøpte Eye of Judgment på Elkjøp til 499,- med PS Eye. Det må vel sies å være en god pris. Lenke til kommentar
Teds Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Kjøpte Eye of Judgment på Elkjøp til 499,- med PS Eye. Det må vel sies å være en god pris. Hvor skjedde dette? I Fredrikstad ligger prisen på 599,- om jeg ikke husker helt feil! Lenke til kommentar
medisterpus Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Kjøpte Eye of Judgment på Elkjøp til 499,- med PS Eye. Det må vel sies å være en god pris. Hvor skjedde dette? I Fredrikstad ligger prisen på 599,- om jeg ikke husker helt feil! 499 eller 599, uansett veldig billig i hvis det er med kamera. Har ikke sett det til under 900 andre steder. Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Kjøpte mitt PS Eye på Game (Butikk på Buskerud Storsenter) for 350 kr Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Ser cdon.com også har det seperat fra EOJ til ålreit pris. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 play.com melder at de ikke får kamera på lager før slutten av Januar. Ikke vits i å bestille der om man tengte å få det før jul med andre ord.. aka meg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå