tommyjo Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 1. Alle diskene er SATA, men ID-koden til diskene er forskjellige i oppstart. 320 diskene har koden AAC, mens 500gb disken har koden AAK 2. Siden de er SATA og ikke deler kabel som IDE, kan de kun settes opp som Master, dvs stand alone. Dette skjedde igår: 1. Fikk "reparert" windows og kom inn i safe-mode hvor jeg formaterte den nye disken. 2. Startet på nytt og fikk feilmeldingen: "windows can not start because the following file is missing or corrupt. e:\windows\system32\hal.dll" 3. Gikk inn i recovery-konsollen atter en gang og ved hjelp av "expand" kommandoen fikk jeg overskrevet den gamle hal.dll filen. 4. Fikk startet opp i safe-mode. 5. Startet opp PC-en, men da windows logoen kom, startet den på nytt av seg selv. 6. Startet opp igjen, men da windows logoen kom, startet den på nytt av seg selv. IGJEN! 7. Slo av PC-en og gikk! Må jeg nå slette windows partisjonen og innstallere windows på nytt? Da er det fare for at jeg kan miste tilgang til innholdet på alle de andre diskene da windows ikke er så glad i å bli innstallert på den partisjonen jeg ønsker. Noen "Eksperter" her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå