Steiken Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Fekk i retur et gainward 8800gts 640mb på onsdag. på torsdagen når eg såg film merket eg at de hadde kommet mange tynne lodrette striper, eg restartet PC-en og har ikkje fått bilde siden. er ikkje noe gale me sjermen eg bruker, funker fint på laptopen Ider noen? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Starter maskina ordentlig opp da? Sjekka at skjermkortet står ordentlig nedi slotten? Satt i alle kabler? Om ja på alle ville jeg prøvd den i en annen maskin, om det ikke hjelper er det nok defekt Lenke til kommentar
Steiken Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 litt vanskelig og vite om de starter slik den skal, men vanlig vis lager den bare 1 pipe lyd, nå lager den vel 3 like lyder med noen sekunder mellom kvar gong. har prøvd den på ein anna maskin og funka ikkjer der heller. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) ah, du har en beep alarm altså. høres ut som det ikke er ordentlig tilkoblet i sloten Endret 26. oktober 2007 av PepsiCo Lenke til kommentar
Steiken Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 sku ønsket at de var så enkelt at den ikkje sto rigtig i sloten, men de gjør den eller så trenger eg briller... bruker et http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=321030 HK om de hjelper noe. fekk og samme dag ny psu ein Thermaltake Toughpower 850W om det har noe og si... Lenke til kommentar
Salemonsen_ Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 sku ønsket at de var så enkelt at den ikkje sto rigtig i sloten, men de gjør den eller så trenger eg briller... bruker et http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=321030 HK om de hjelper noe. fekk og samme dag ny psu ein Thermaltake Toughpower 850W om det har noe og si... Har samme hovedkortet jeg selv! Jeg kunne ikke bruke mitt 8800GTS 320mb (Gainward) i den øverste pci-ex sloten, men i den nederste funket det fint. prøv det! PS: Må komme med et dumt spørsmål: Er 6pinns i skjermkortet ordentlig tilkoblet? Lenke til kommentar
Steiken Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 prøvde i nederste pci-e sloten og eineste forskjelden er at den nå piper bare 1 gong... er ganske sikker på at alt er koblet riktig pga den funket heilt fint dei 20timene eg kunne bruke korte, og de virka heller ikkje på ein anna pc.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå