Ja9boy Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Hei går på Randaberg vgs i Rogaland. Men det funker ikke å spile online spill på nettverket. Når vi logger inn kommer vi ikke inn på online account. Det er en sperre. Vett dere hvordan vi kan spille battlefield 2 på skolenettverket? Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Du kan ikke, er ikke noe mer å gjøre med det:-P Tar jeg ikke feil så står det i regler at ikke er lov å spille på skolen. Ialle fall ikke på noe lovlig vis kan DERE gjøre noe med det, For tivler at IT-ansvarlig opner porter for dere vist dere hadde spurt;-) Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Det vil ikke fungere på skolenettverket, hverken lokalt eller online. Skal dere spille LAN-mode, må dere enten bruke eget kablet (les krysset kabel) sette opp ad-hoc trådløst, eller ha med dere ruter/switch og koble opp. Det er ikke mulig å pinge andre maskiner på nettverket. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Det funka da jeg gikk på skole ihvertfall, men om portene er sperra må dere nok route ut port 80 til en proxy-server som sender den videre ut til serveren. Er et stress å sette opp, men det skal funke Lenke til kommentar
Ja9boy Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 Men noen i klassen hadde hørt noe om at man kunne legge et program eller noe på PC-en som gjorde at det ville fungere. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Men noen i klassen hadde hørt noe om at man kunne legge et program eller noe på PC-en som gjorde at det ville fungere. En http tunnel i guess Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Det er gjort sånn fordi elevene ikke skal installere alle mulige spill og spille mens de egentlig skal følge med i timene. Lenke til kommentar
camxer Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Det finnes en mod som får til alt du trenger - dvs hosten creater en singleplayer server og de andre bare joiner og spiller sammen med bots og hostspilleren. Eneste du må gjøre er å starte den før du går innpå battlefield 2. Sender deg pm med den når jeg kommer hjem... Mvh camxer Endret 26. oktober 2007 av camxer Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 kunne jeg også fått den modden, kan være morro på lan Lenke til kommentar
camxer Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Legger den ut her slik at alle kan få tilgang til den P.s Merket at det går bare ann å create en server om gangen før du må restarte spillet... med andre ord: Når du vil lage ny server etter å ha laget en før, detter du ut til windows og spillet skrur seg av. Ikke vær redd for at modden fungerer ikke lenger, du må bare starte spillet igjen så fungerer alt som før! Lenke til kommentar
NightFlare Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Aaaah, gode tider på skolenettverk. Husker vi spilte Quake på ungdomsskolen Good times! Lenke til kommentar
Ja9boy Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 Vi kan spille offline sammen. siden vi lager nettverk i vista. men er kjekkere å spille online sammen Lenke til kommentar
camxer Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Ah, ser ut som at jeg misforstod litt der. Den modden jeg snakker om gir deg ikke tilgang til online multiplayer, men gir deg muligheten til å spille offline multiplayer med bots, noe som er kjekt hvis dere er få folk... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Vi ønsker ikke diskusjoner rundt hvordan komme seg rundt sperrer på skolenettverk, tråden stenges derfor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg