Pixi Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Hei. Har problemer med messenger på en mac. Jeg får feilmelding om at tjenesten ikke er tilgjengelig for øyeblikket. Noen som vet hva man kan prøve for å få det til å fungere? Jeg har ikke noe proxy eller lignende på i Safari eller Firefox. -pixi Lenke til kommentar
ways Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Hei. Har problemer med messenger på en mac. Jeg får feilmelding om at tjenesten ikke er tilgjengelig for øyeblikket. Noen som vet hva man kan prøve for å få det til å fungere? Jeg har ikke noe proxy eller lignende på i Safari eller Firefox. -pixi er du på nett? sikker på at msn ikke er nede? forsøk en annen klient for sikkerhets skyld. Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 Nett har jeg, og annen klient er prøvd. Fungerte for noen dager siden, og nå fungerer det plutselig ikke Lenke til kommentar
Keikz Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Nett har jeg, og annen klient er prøvd.Fungerte for noen dager siden, og nå fungerer det plutselig ikke vil bare gi et lite tips om å kanskje switche over til Adium Har hatt flere tusen problemer med Messenger på min mac. og forresten, bruker du MSN Messenger eller Microsoft? fordi MSN messengeren er utdatert, mens Microsoft Messenger er forsåvidt ganske "ny".. Just sånn incase.. Ellers så ville eg slettet Cache filene til Messenger, og re"installert" det bare sånn check check liksom.. Men anbefaler Adium høyt... guud luck Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Kvakk MSN ( = Adium) er å anbefale ja, storfornøyd med programmet, men det skal nevnes at en liten tilvenningsperiode sannsynligvis kommer med på kjøpet Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Hvis du er vant med Windows eller msn messenger er det mye bedre å bruke amsn da det er sås og si helt likt. Adium er bedre imho, men det er veldig forskjellig fra msn messenger. Lenke til kommentar
Keikz Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Hvis du er vant med Windows eller msn messenger er det mye bedre å bruke amsn da det er sås og si helt likt. Adium er bedre imho, men det er veldig forskjellig fra msn messenger. Sant at det e veldig forskjellig, men det kan man lett fikse så lenge man går innpå www.adiumxtras.com og får tak i MSN messenger lookene... da funker det ganske fett som en løsning... liker adium pga alle de forskjellige looksene man kan ha, scriptsene og alt ekstra materialet + det fungerer som en "multi" messenger, ikkje bare msn, men yahoo, .mac, aim, yabber you name it... Og til Adium 2.0 som de holder på å bygge kommer video funksjoner forhåpentligvis også med www.adiumx.com/blog/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå