Gjest Slettet+432 Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Ja det var slik jeg og har forstått det. Er kjent med color keying-teknologien men etter demonstrasjonen å dømme så er det ikke det som brukes her. Anyway, bakgrunnen jeg brukte var meget dyp og full av objekter, så det er vel på en måte forståelig. Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Jeg opplever hvertfall å bli gjennomsiktig dersom jeg har på meg en hvit t-skjorte og bakgrunnen er hvit. iChat forveksler deg sikkert med bakgrunnen. Hvit vegg og hvit t-skjorte er sikkert ikke så enkelt å skille for et webkamera (altså den tror at t-skjorten din er en del av veggen). Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Noen som vet om OpenOffice funker i Leopard? Skal til å laste den ned, men så kommer det opp "Choose your OSX version" og der står det ikk Leopard Bare å laste ned for Tiger eller? Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 (endret) Det er flere som har hatt problemer med X11 i Leopard, men det er bare å prøve. Last ned Tiger versjonen Endret 4. november 2007 av Slurt-is Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 På macen fungerer Front Row ypperlig, men så fort jeg kobler opp mot ekstern skjerm/projektor dukker det ikke opp noe bilde når jeg starter film. Jeg vet om flere som har dette problemet. Er det noen som har en løsning? Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Har nettopp anskaffet en WD Passport II mobile harddisk på 250GB. Har tenkt å bruke den til timemaskin og den må kunne lese og skrive filer i både OSX og vista. Hvordan formaterer jeg denne? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) I "Diskverktøy": Partisjoner disken i to. Så formaterer du den ene delen i FAT32 (kan leses i både Mac og Vista) og den andre i Mac Extended Journalført. Der lar du Time Machine leke seg. Jeg kjører det opplegget og er veldig fornøyd. Endret 7. november 2007 av Dassen Lenke til kommentar
-Torb Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Noen som har prøvd å brukt Blender etter å ha oppgradert til Leopard? Har hørt diverse om at det ikke fungerer, og har ikke prøvd det ut siden oppgraderingen. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Noen som har prøvd å brukt Blender etter å ha oppgradert til Leopard? Har hørt diverse om at det ikke fungerer, og har ikke prøvd det ut siden oppgraderingen. Blender sliter nok litt i Leoprad enda, ja. Får håpe på en oppdatering snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå