Gå til innhold

OS X Leopard: Informasjon og diskusjon

iMono

Anbefalte innlegg

Siden jeg har laget Windows Vista-tråden, tenkte jeg jeg kunne også lage OSX-tråden. Jeg har ikke fått tilgang på Leopard ennå - bruker kun Mac på skolen foreløpig - men jeg tror jeg kan lage en god tråd av dette nye OSet også. Gi meg beskjed hvis en slik tråd finnes fra før.

OS X Leopard

index_hero20071016.png

Lanseringsdato; 26. oktober 2007

Versjon; 10.5

Det er bare å diskutere i vei!

Mer informasjon kommer...

Endret av iMono
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det ikke mulig å få kjøpt dette før kl. 18:00? Og har alle mac butikkene fått inn Leopard, slik at jeg bare kan spasere inn og kjøpe?

Tror ingen har det før kl. 18 nei, med mindre du har gode kontakter med folk som jobber på en av macbutikkene/-avdelingene.

Eplehuset og en del andre skal vel ha demonstrasjon kl. 18, så jeg regner med at de også har fått inn nok utgaver til å selge til forbrukerne også.

Lenke til kommentar

Da landet Leopard i fanget mitt her også. Må vel bare se om jeg kan ta backup nå, og kjøre Clean install. Føler det er det beste, i og med at det er en del større forandringer. Burde hatt en disk til her nå, føler jeg. Kanskje jeg skal spandere på meg en tur på Datakjeden eller noe i morgen og kjøpe en disk til eller noe slikt, og heller installere etter det... Hva synes dere?

Lenke til kommentar
Jeg tar en tur til Eplehuset i morgen, kjøper meg denne disken, tar backup og clean install. Så kan jeg bare overføre alt jeg trenger etterpå. CS3 og FCS2 kan jeg bare installere på nytt hvis de ikke funker ordentlig med det første. Planene for morgendagen er i hvertfall klare ;)

Enig Jesper! Kommer også til å kjøre en clean installasjon, da jeg vil starte på scratch :) Har tatt backup av det jeg trenger på en ekstern disk, så det er bare til å føre over etter at installasjonen er ferdig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...