iMono Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Siden jeg har laget Windows Vista-tråden, tenkte jeg jeg kunne også lage OSX-tråden. Jeg har ikke fått tilgang på Leopard ennå - bruker kun Mac på skolen foreløpig - men jeg tror jeg kan lage en god tråd av dette nye OSet også. Gi meg beskjed hvis en slik tråd finnes fra før. OS X Leopard Lanseringsdato; 26. oktober 2007 Versjon; 10.5 Det er bare å diskutere i vei! Mer informasjon kommer... Endret 26. oktober 2007 av iMono Lenke til kommentar
Sonsol Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Jeg ser Leopard ennå ikke er med i "boksen" når man kjøper Macbook. Jeg hadde forventet at det skulle ordnes raskt. Jeg er, i motsetning til andre, veldig fornøyd med docken og utseende på skrivebordet Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Er det ikke mulig å få kjøpt dette før kl. 18:00? Og har alle mac butikkene fått inn Leopard, slik at jeg bare kan spasere inn og kjøpe? Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Er det ikke mulig å få kjøpt dette før kl. 18:00? Og har alle mac butikkene fått inn Leopard, slik at jeg bare kan spasere inn og kjøpe? Tror ingen har det før kl. 18 nei, med mindre du har gode kontakter med folk som jobber på en av macbutikkene/-avdelingene. Eplehuset og en del andre skal vel ha demonstrasjon kl. 18, så jeg regner med at de også har fått inn nok utgaver til å selge til forbrukerne også. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Expert selger Mac, er det en liten mulighet for at de vil ha et eksemplar av Leopard inne? Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Fikk dette fra Tellit (Stavanger): EDIT: Nå er Leopard innstallert! Endret 26. oktober 2007 av Slurt-is Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Da landet Leopard i fanget mitt her også. Må vel bare se om jeg kan ta backup nå, og kjøre Clean install. Føler det er det beste, i og med at det er en del større forandringer. Burde hatt en disk til her nå, føler jeg. Kanskje jeg skal spandere på meg en tur på Datakjeden eller noe i morgen og kjøpe en disk til eller noe slikt, og heller installere etter det... Hva synes dere? Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Tipper jeg selv går for arkiver+oppgrader og håper på det beste... Lenke til kommentar
Noel Leon Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 "Installing Mac OS X on the volume "MAC OS X" Time Remaining: About a minute. " Jul kom tidlig i år, gitt Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Heldiggriser! Er ikke hjemme i helga, så det blir installering på Mandag Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Jeg tar en tur til Eplehuset i morgen, kjøper meg denne disken, tar backup og clean install. Så kan jeg bare overføre alt jeg trenger etterpå. CS3 og FCS2 kan jeg bare installere på nytt hvis de ikke funker ordentlig med det første. Planene for morgendagen er i hvertfall klare Lenke til kommentar
Alexander Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 TNT sitter på mitt eksemplar. Blir vel levering på Mandag Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Noen som har lagt merke til at hjørnene ikke lenger er avrundet? hehe Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Så jeg ikke før nå! Merkelig... De har da alltid hatt avrundingen før. Endret 26. oktober 2007 av Slurt-is Lenke til kommentar
martbo Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Nå tar jeg backup av systemdisken og gjør meg klar til oppdatering Lenke til kommentar
Tia Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Fikk min versjon levert på døra i dag:D Må si jeg er veldig fornøyd, så langt.. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Jeg tar en tur til Eplehuset i morgen, kjøper meg denne disken, tar backup og clean install. Så kan jeg bare overføre alt jeg trenger etterpå. CS3 og FCS2 kan jeg bare installere på nytt hvis de ikke funker ordentlig med det første. Planene for morgendagen er i hvertfall klare Enig Jesper! Kommer også til å kjøre en clean installasjon, da jeg vil starte på scratch Har tatt backup av det jeg trenger på en ekstern disk, så det er bare til å føre over etter at installasjonen er ferdig! Lenke til kommentar
Zezner Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Hei, er det noen som har problemer med å slette mailer fra Mail.app? Har imap konto hos domeneshop.no Jeg får denne melidingen: Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Noen som har lagt merke til at hjørnene ikke lenger er avrundet? hehe De er da vitterlig fortsatt det? I Finder er de jo til og med avrundet både oppe og nede.... Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Tiger: Leopard: Ta en titt heeelt oppe i venstre hjørne, da ser du hva vi mener. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå