marw_the_big_headed_rhino Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Har satt opp en liten FileZilla FTP Server med tre brukere (Me, myself & Irene). Problemet er at ME får opp mappen som er satt opp. Myself & Irene får opp blankt. Selv om jeg har tildelt mapper i FileZilla med dem. Noen som har erfaringer med dette? Gode råd og tips til hvordan jeg skal få opp et resultat til mine brukere, hadde vært veldig ålreit! Har en gruppe som heter FRIENDS. Der har jeg delt en mappe. Og så skal jo de forskjellige personene i gruppen ha forskjellige mapper. Hvordan gjør jeg dette? Endret 26. oktober 2007 av marw_the_big_headed_rhino Lenke til kommentar
tjuetre Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Eg har aldri brukt FileZilla, visste faktisk ikke det gikk ann å bruke dette til å sette opp en FTP Server. Eg brukte BulletProof FTP Server når eg hadde server online. Det funket fint. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Problemet med at brukerne ikke ser noe i mappa, kan du muligens fikse i settings på ftp-klienten til brukerne. Prøv å sett passive mode istdenfor active mode, som vist på bildet her.. Pantera Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 Rettelse: Nå får jeg opp en mappe, men kun den jeg delte i GRUPPEN de er medlem av. Den / de mappene jeg deler på hver bruker, kommer ikke opp. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Har dem fulle rettigheter? altså drwxrwxrwx Endret 26. oktober 2007 av PepsiCo Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 De har selvfølgelig lese-rettigheter på mappene. Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 7. november 2007 Forfatter Del Skrevet 7. november 2007 De har selvfølgelig lese-rettigheter på mappene. Nevermind. Var en liten bug som nå er fikset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå